اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

ممنوعیت هرگونه حفاری از 15 اسفند در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: هرگونه حفاری در سطح معابر شوشتر از روز 15 اسفند ماه در سطح شهرستان شوشتر ممنوع می‏شود و دستگاه‏های حفار باید حفاری‏های انجام شده را ترمیم کنند.

ممنوعیت هرگونه حفاری از 15 اسفند در شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: حفاری در سطح شهر شوشتر با صدور مجوز کمیسیون حفاری در فرمانداری شوشتر انجام می‏شود که بر این اساس پیشنهاد شده است که از تاریخ 15 اسفند ماه در این باره با هیچ درخواست حفاری موافقت نشود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وضعیت آسفالت‏های شوشتر به دلیل حفاری‏های انجام شده بسیار بد شده است، افزود: بسیاری از دستگاه‏های حفار برای لوله‏گذاری و ... در سطح شهرستان شوشتر حفاری‏هایی انجام داده‏اند که به این دلیل باید تا روز 25 اسفند حفاری‏های انجام شده ترمیم شود که این کار وظیفه دستگاه‏های حفار است.

وی خاطر نشان کرد: تیم کله‏گیری شهرداری نیز برای ترمیم آسفالت در سطح شهر فعال شده است که مناطق موجود در سطح شهر لکه‏گیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر فعالیت‏های انجام شده در سطح شهر شوشتر تأکید کرد: بیش از 60 دستگاه ورزش عمومی در پارک‌های شوشتر نصب شده است و در این باره وسائلی جدیدی نیز خریداری شده است که همگی در حال تأمین و ورود به شهر است.

وی خاطر نشان کرد: این وسائل ورزشی در سه پارک مرکزی شهر شوشتر نصب شده‌اند و در حال حاضر مردم از آنها استفاده می‌کنند.

وی افزود: در مجوزی که روزهای گذشته از شورای شهر شوشتر اخذ شده است شهرداری مجوز خرید یک میلیارد و 400 میلیون ریال مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان به صورت استاندارد را اخذ کرده که برای این امور نیز اقدام شده است و در حال تلاش هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: وسائل بازی جدید خریداری شده از نوع فایبرگلاس و کاملا استاندارد هستند و هیچ مشکلی برای کودکان برای بازی در آنها به وجود نخواهد آمد و ایمنی آنها به طور کامل تضمین شده است.

وی افزود: این وسائل بازی به همراه کف پوش استاندارد خریداری و نصب می‌شوند که در صورت هرگونه مشکل برای کودکان حادثه‌ای ایجاد نشود.

دُر تصریح کرد: شهرداری شوشتر بر افزایش ایمنی شهروندان و رفاه آن‌ها توجه بسیار زیادی دارد و در این باره نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا پارک‌های موجود در سطح شهرستان استاندارد و از وسائل بازی مجاز و استاندارد برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: در روزها و ماه‌های آینده تلاش بسیار زیادی خواهد شد تا شهر شوشتر برای ایام نوروز آماده شود و در این باره از الان در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول