اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی قوه قضائیه:

دشمن می‌خواهد ریشه ملت را با افزایش جرم بسوزاند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی قوه قضائیه گفت: دشمن می‌خواهد ریشه ملت ما را با افزایش جرم و جنایت و مواد مخدر بسوزاند.

دشمن می‌خواهد ریشه ملت را با افزایش جرم بسوزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، نوروز کهزادی امروز در نشست با همکاران قضایی و اداری دادگستری شهرستان زابل اظهار داشت: دشمن می‌خواهد تحت عنوان حقوق بشر و عناوین مختلف، ریشه ملت را با افزایش جرم و جنایت و مواد مخدر بسوزاند.

وی افزود: باید با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان در سطح کشور به سمت پیشگیری از جرم گام برداریم تا رشد جرایم در کشور متوقف شود.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه در ادامه یکی از ضرورت‌های کشور را پیشگیری از جرایم عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از جرایم برای نابودی جوانان کشور طرح‌ریزی و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

کهزادی تصریح کرد: باید جرایم اصلی در هر استان شناسایی و راهکارهای برخورد با آن مشخص شود و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید با علت‌ها برخورد کرد و آنها را از بین برد، افزود: در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که این همه جرم و جنایت در آن اتفاق بیفتد.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه یادآور شد: دشمن به دنبال توسعه جرایم و تشویق جنایت‌پروری در کشور است و می‌خواهد ما با جرایم برخورد نکنیم تا جرایم رو به افزایش برود.

کهزادی عنوان کرد: اما ما در قوه‌قضائیه باید تلاش کنیم تا علاوه بر پیشگیری با جرایم، برخورد قاطعانه با آن نیز صورت پذیرد.

وی در پایان، مشکلات کارکنان قضایی و اداری شهرستان زابل را مورد رسیدگی قرار داده و به سوالات آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول