اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استقبال از نوروز

23 پایگاه راهداری همدان مجهز شد

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان از تجهیز 23 پایگاه راهداری در ایام نوروز خبر داد.

23 پایگاه راهداری همدان مجهز شد

محمد رودباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز و تعطیلات اظهار کرد: پنج اکیپ امداد تعمیراتی که 12 محور را با طول 650 کیلومتر زیر پوشش خود دارند به صورت تمام وقت دراین محورها گشت‌زنی می‌کنند و به مسافرانی که وسایل نقلیه آنها دچار نقص فنی شده باشد امدادهای تعمیراتی ارائه می‌دهند.

وی افزود: اداره کل راه و ترابری استان همدان برای ایام نوروز 23 پایگاه راهداری تجهیز کرده‌ که در این پایگاه‌ها 345 دستگاه انواع و اقسام ماشین‌آلات مختلف اعم از نمک‌پاش، برف‌روب، برف‌خور مستقر شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته 20 دستگاه گشت راهداری در سطح محورهای اصلی مستقر هستند که وضعیت جاده‌ها را با توجه به بازدیدهایی که انجام می‌دهند به مرکز مدیریت راه‌های استان گزارش می‌دهند که چنانچه نیاز به عملیات یا اقدام خاصی باشد بلافاصله نیروها اعزام شوند.

وی تصریح کرد: کل تعداد نیروهایی که برای این اکیپ‌ها برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده 345 نفر است.

رودباری در ادامه سخنانش افزود: دو دستگاه جرثقیل و چهار دستگاه تریلر کمرشکن این امکانات و تجهیزات را پشتیبانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان گفت: اداره کل راه و ترابری همدان امسال برای آشنایی بیشتر مسافرانی که از محورهای استان عبور می‌کنند با  نقاط پر حادثه اقدامات مؤثری انجام داده است که از آن جمله می‌توان به نصب بنر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: 60 پایه بنر تهیه و در نقاط پرحادثه نصب می‌شود تا کسانی که از محورها عبور می‌کنند قبل از ورود به این نقاط پیش آگاهی داشته باشند و با احتیاط از این مناطق عبور کنند.

وی عنوان کرد: 23 پایگاه مستقر در راه ها آماده پذیرایی از مسافران به صورت اسکان موقت هستند و چنانچه کسانی که در محورها به هر شکلی دچار مشکل شوند می‌توانند از این پایگاه‌های به عنوان اسکان موقت یا حتی ادای فریضه نماز استفاده کنند.

رودباری یادآور شد: بر روی تمام امکاناتی که اداره کل راه و ترابری دارد مثل چراغ‌های چشمک‌زن، روشنایی‌ها، تابلوها و علائم کارهای نظافت، تعمیر و بهسازی انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان اظهار کرد: کار پاک‌سازی پارکینگ‌ها، دوربرگردان‌ها، سطح شانه راه‌ها و حتی حریم راه‌ها انجام گرفته است تا وضعیت منظره‌آرایی راه‌ها برای پذیرایی از مسافران وضعیت خوب و مناسبی باشد.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان با اشاره به اینکه لیست کشیک پرسنل اداره کل راه و ترابری همدان آماده و به مراجع ذی‌ربط ارسال شده است، خاطرنشان کرد: پرسنل اداره کل راه و ترابری همدان به صورت 24 ساعته کشیک هستند و این آمادگی وجود دارد که با توجه به شرایط جوی هر مشکلی برای سطح راه‌ها ایجاد شود بلافاصله وارد عمل شوند و آن مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول