اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سهمیه 1100 نفری استخدام برای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اوائل سال آینده آزمون استخدامی برای استخدام یک‌هزار و 100 نفر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سهمیه 1100 نفری استخدام برای استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به دیدارش با فروزنده معاون منابع انسانی رئیس جمهور اظهار داشت: سهمیه استخدامی 208 نفر نیروهای قراردادی به شرط انتقال به شهرستان‌ها اخذ شده و کسانی که آماده انتقال به شهرستان‌ها باشند می‌توانند از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

وی افزود: 292 سهمیه نیز اخیرا دریافت کردیم و با 750 مجوز استخدامی برای شهرستان‌های استان در سال آینده موافقت شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با احتساب سهمیه 750 نفری و 350 نفر سهمیه استخدامی در وزارت نفت در مورد اضافه شدن سهمیه لیسانس‌ها به جای فوق لیسانس‌ها سال آینده یک‌هزار و 100 سهمیه استخدامی در استان بوشهر خواهیم داشت.

جهانبخش با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد اعتراض شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: بر اساس آخرین توافقات صورت گرفته سهمیه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در آزمون استخدامی وزارت نفت محقق شده است.

پس از تحقق این سهمیه به دنبال محقق شدن سهمیه‌های باقیمانده از سال‌های 85 تا 89 هستیم.

وی یادآور شد: همچنین سهمیه ایثارگران استان که 455 نفر است همچنان محفوظ است و با توجه به لحاظ کردن سهمیه جانبازان 25 درصد نیز زمینه استفاده از این سهمیه در استان فراهم‌تر شده است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ایران اسلامی در مقابل تمام توطئه‌ها کشوری مستقل، با عزت و مقتدر در منطقه و جهان به شمار می‌رود که با توکل بر خدا و اعتماد به نفس به توسعه اقتصادی، فرهنگی، پزشکی و نظامی که از جمله مهم‌ترین جلوه‌های کارآمدی نظام به شمار می‌روند رسیده است.

جهانبخش با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: اعتماد مردم به نظام سرمایه گرانسنگی است که لازمه بقای نظام است.

وی افزود: از 45 نفر ثبت‌نام شده برای انتخابات هشت نفر انصراف، 12 نفر رد صلاحیت و 25 نفر تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد چهار نفر دکتر و مابقی لیسانس و فوق لیسانس هستند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول