اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم خبر داد:

محرومیت‌زدایی از روستاها در دستور کار / بازسازی معابر روستاهای رباط کریم

خبرگزاری فارس: شهردار رباط کریم از آغاز اجرای طرح آسفالت‌ریزی در معابر روستاهای رباط کریم خبر داد و گفت: خدمات به روستاها از مهمترین وظایف مسئولان است.

محرومیت‌زدایی از روستاها در دستور کار / بازسازی معابر روستاهای رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم منهوچر رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌ توسعه خدمات رسانی به روستاها از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی ادامه داد: طرح آسفالت ریزی در معابر روستایی با هدف خدمت رسانی به اهالی روستاها انجام می‌شود.

شهردار رباط کریم اختصاص اعتبارات استانی به منظور توسعه و آبادانی روستاها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار عمران و آبادانی روستاهای شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رضایی با اشاره به این که شهرستان رباط کریم 21 روستا دارد بر اهتمام ویژه مسئولان در حل مسائل این روستاها تأکید کرد و گفت: باید تمهیدات لازم برای توسعه و رفع محرومیت از این روستاها اندیشیده شود.

در ادامه همچنین فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان این که دولت توجه ویژه و اساسی را به رفع محرومیت داشته افزود: رویکردهای دولت نهم و دهم برای ردفع محرومیت‌ها در روستاها و افزایش توان قشر محروم بسیار ارزنده بوده لذا ما نیز باید بخش قابل توجهی از اقدامات خود را به روستاها اختصاص داده و با هدف گذاری‌ها مناسب تلاش خود را برای توسعه و آبادانی روستاها دو چندان کنیم.

بیژن سلیمان پور در ادامه سخنان خود به آغاز اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای یقه، پیغمبر، شهرستانک و حکیم آباد آغاز شده و تا پایان سال به اتمام می‌رساند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول