اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

طبیعت اردبیل عامل عمده توسعه استان است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ و تمدن اردبیل و جاذبه‌های طبیعی استان دو عامل عمده در راستای رهنمون ساختن اردبیل به مسیر توسعه هستند.

طبیعت اردبیل عامل عمده توسعه استان است

سید غنی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دنیای نوین که هر روزه با پیشرفت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف علوم بشری همراه است همه را ناگزیر از تطبیق خود با این شرایط کرده و بدیهی است که دور ماندن از این قافله سهم بازار را باوجود توانمندی‌های بالقوه و بالفعل از ما می‌گیرد.

چهره اصولگرای استان با اشاره به اینکه اردبیل با تمدن کهن و طبیعت چهار فصل یکی از مناطق بدیع در حوزه گردشگری به شمار می‌رود، افزود: این استان با در اختیار داشتن صدها مؤلفه گردشگری، بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، آب‌های معدنی و جنگل فندقلو نباید از توسعه محروم بوده و راه زوال را در پیش گیرد.

کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان با بیان اینکه بهره‌گیری از رویکردهای جامع و ابزارهای نوین و توانمند، ابزار کنترل این ظرفیت‌های عظیم و تبدیل آنها به اهداف توسعه کمی و کیفی است، خاطرنشان کرد: گردشگری مسئله‌ای نیست که به آن به صورت مجزا نگریسته شود بلکه تحلیل پویای این موضوع و ارائه یک سیستم یکپارچه در این خصوص نیازمند نگرش سیستمی به کلیه موجودیت‌های مرتبط با مسئله و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در راستای پیاده‌سازی نتایج حاصل از این نگرش‌هاست.

کارشناس مسایل سیاسی و اجتماعی گفت: بخش‌بندی و برنامه ریزی مناسب، ایجاد جاده‌های جدید، کنترل میزان تاسیسات زیربنایی و گسترش آن تدوین استراتژی راهنمای گردشگری اردبیل و... مهم‌ترین مسایلی است که در حوزه گردشگری باید مورد بررسی استراتژیک قرار گیرد.

مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه سرعین تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی با موضوعات تاریخی و فرهنگی در راستای شناسایی و معرفی کانون ارزش‌های فرهنگی و تاریخی، به کارگیری نظام آماری و اطلاع‌رسانی مناسب برای توسعه میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری و افزایش مشارکت نهادهای مردمی و تقویت و توسعه ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی میراث فرهنگی به منظور ارتقای جایگاه فرهنگی ایران در مجامع جهانی مرتبط با میراث فرهنگی را از دیگر مولفه‌های گسترش گردشگری در استان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول