اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان:

برای کسب چهارمین پیروزی به میدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) گفت: برای کسب چهارمین پیروزی خود به دیدار هپکو اراک می‌رویم.

برای کسب چهارمین پیروزی به میدان می‌رویم

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی امروز تیم هندبال فولاداکسین خوزستان که از سوی بهبهان در لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد، اظهار داشت: ساعت 16 امروز در قالب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به مصاف تیم خوب هپکوی اراک می‎رویم.

وی افزود: هپکو تیم خوب و ارزشمندی بوده که چند سال است در لیگ برتر هندبال کشور به میدان رفته و از حمایت شرکت هپکو ارام بهره‎مند است.

آذرحزین با بیان اینکه شرایط تیم فولاداکسین نیز خوب است تصریح کرد: فیلم بازی‎های گذشته هپکو را به دقت دیده و ضمن بررسی و آنالیز آنها به نقاط ضعف و قوت این تیم پی برده و برای آنها برنامه‌ریزی کرده‎ایم.

سرپرست فولاداکسین خوزستان(بهبهان) در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت مسعود ظهرابی عنوان کرد: کاپیتان ارزشمند ما در بازی هفته قبل در برابر ذوب آهن اصفهان دچار کشیدگی کشاله ران شده اما با تلاش‎های صورت گرفته وی را به این بازی رسانده‎ایم.

وی در خصوص داوری‎های مسابقات قبل نیز بیان کرد: هندبال رشته پرتلاش و حساسی بوده که به طبع، داوری آن نیز دقت فراوانی می‎خواهد و اشتباهات داوری می‎تواند نتیجه را تغییر دهد چنانچه در بازی با مس کرمان داوری سبب شکست ما در آن بازی بود.

آذرحزین در پایان ضمن دعوت از تماشاگران بهبهانی برای حضور در سالن علی‎ابن‎ابیطالب(ع) در بعدازظهر امروز خاطرنشان کرد: همواره در بازی‎های خانگی از لطف تماشاگران خونگرم بی‎نصیب نبوده و از دقایق پیش از بازی تا پایان آن با تشویق‎ها و فریادهای خود ما را حمایت می‎کنند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول