اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

300 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بین 300 تا 400 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان شرکت می‌کنند.

300 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ماشاء‌الله بهاروند گفت: این نمایشگاه 15 اسفند ماه سال جاری در محل سالن نمایشگاهی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در تلاش است تا بیش از پیش در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و رضایت مردم فرهنگ دوست استان گام بردارد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نقد کتاب، نشست نویسندگان، راه‌اندازی ایستگاه‌های نقاشی، اجرای برنامه‌های قرآنی و ... از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب لرستان است.

بهاروند افزود: اجرای ویژه برنامه‌های هنری، جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و اصحاب قلم و نشست خبری با مدیران استانی بازدید کننده از نمایشگاه از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب و مطبوعات لرستان است.

وی یادآور شد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری نمایشگاه کتاب استان مصوب شده که از جمله این کمیته‌ها می‌توان به کمیته اجرایی، روابط عمومی، حراست، پشتیبانی، تشریفات و مالی اشاره کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول