اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر ایلام:

یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام آماده سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات سفر استان ایلام گفت: به منظور سفر راهیان‌نور و گردشگران نوروزی یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام آماده سازی می‌شود.

یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام آماده سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ایلام، محمد نوراللهی اظهار داشت: آماده‌سازی محوطه یادمان‌های دفاع ‌مقدس ایلام در دستور کار کمیته امنیت انتظامی و راهیان نور ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان قرار دارند.

وی ادامه داد: اقدامات حفاظتی لازم برای تامین امنیت در پارک‌ها، کمپ‌ها و محل‌های تجمع مسافران انجام می‌شود.

این مسئول با بیان این که جایگاه‌های سوخت سیار ویژه نوروز نیز پیش‌بینی شده، اضافه کرد: آماده‌سازی ترمینال‌ها و پایانه‌ها برای استقبال و سرویس‌دهی به مسافران، امداد به خودروهای حادثه‌ دیده و بهره‌گیری از اتوبوس‌های شهرداری‌ها برای جایگزین خودروهای خراب در راه مانده و انتقال مسافران به مکان‌های امن و نزدیک‌ترین شهر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 91 است.

نوراللهی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز و نصب تابلوهای هشداردهنده، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای رفع نواقص تابلوهای راهنمای مسیر و علائم راهنمایی و ترافیکی صورت گرفته است.

سخنگوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ایلام گفت:  کمیته امنیت انتظامی و راهیان نور ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان درصدد برپایی نمایشگاه دوران دفاع مقدس در یادمان‌ها و همچنین محل بازدید کاروان‌های راهیان‌نور ورودی به استان در شهرستان‌های ایلام، مهران و دهلران است.

نوراللهی تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر کاروان‌های راهیان نور، هماهنگی با دانشگاه‌ها، مدارس و دیگر ادارات دارای خوابگاه برای اسکان کاروان‌های راهیان نور و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در محل یادمان‌های دوران دفاع‌ مقدس برای نوروز 91 برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول