اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلایی:

اولویت اصلی مجلس ایجاد اخلاق و معنویت در جامعه باشد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان اصفهان گفت: اولویت اصلی مجلس ایجاد اخلاق و معنویت در جامعه باشد.

اولویت اصلی مجلس ایجاد اخلاق و معنویت در جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مرتضی طلایی در همایش زنان، طلایه‌‌دار عرصه حضور اظهار داشت: گر چه پیامبر اکرم (ص) در دوران رسالت خود حکومت اسلامی تشکیل داد، اما پس از رحلت پیامبر بنی‌امیه با راه‌اندازی جریان سقیفه حکومت را از امت اسلامی ربوده و به دربار خلفا و شاهان بردند.

وی افزود: فلسفه شهادت و قیام تمام ائمه این بود که حکومت اسلامی را که به دنبال سعادت دنیا  وآخرت انسان‌ها و عرضه آخرین دین الهی برای نجات بشریت بود و به اهل حق و جایگاه اصلی آن برگردانند.

کاندید نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اصفهان با اشاره به تشکیل انقلاب اسلامی ایران در سال 57 تصریح کرد: نتیجه مجاهدت‌ها، جان‌فشانی‌ها و خون‌هایی که در در نهضت‌های مختلف یکصد ساله ایران ریخته شد وقوع انقلابی متفاوت با انقلاب‌ها و حکومت‌های رخ داده در سطح جهان بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جابه‌جایی حکومت نبود بلکه ریشه در فرهنگ عاشورا، غدیر، انتظار، امامت و ولایت و به عبارتی ریشه در دین داشت و فرهنگ اهل‌بیت و قرآن در آن نهفته بود.

طلایی تاکید کرد: نتیجه انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده بود تشکیل حکومت اسلامی از دست‌رفته در صدر اسلام و بازگشت مجدد این حکومت به دامن امت اسلامی و جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه سقوط فرعون‌های منطقه نیز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رخ داد، گفت: دیپلماسی و نظم بین‌الملل در دنیا به دنبال کنار زدن حکومت‌های طاغوتی نیست و دیپلماسی ما نیز به قدری قوی نیست که بتوانیم در انحلال یک دیکتاتور وتشکیل حکومت اسلامی نقش داشته‌ باشیم بلکه این خون شهدای ماست که به شکلی دیگر به ثمر نشسته است.

این کاندید اضافه کرد: ۳۰ سال وقفه‌ای که تا آغاز بیداری اسلامی در منطقه ایجاد شده به سبب این بود که مردم مسلمان دنیا منتظر بودند ببینند آیا ملت ایران در برابر فشارهای نظام سلطه تسلیم می‌شود یا خیر و وقتی استقامت ایران را در برابر این نظام دیدند مردم دنیا نیز به پا خواستند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران مفتخر است که به برکت خون شهیدان عزت و سربلندی اسلام، قرآن، اهل‌بیت را در دنیا رقم زده‌ و می‌تواند ادعا کند در برهه‌ای از تاریخ باعث خارج شدن اسلام از انزوا و مظلومیت و عرضه آن به جهان شده است.

طلایی با اشاره به اینکه کشورهای منطقه در تلاشند با روشهای مختلف چهره اسلام را در دنیا بد معرفی کنند، تاکید کرد: هدف اصلی آنها این است که ملت ایران را که پرچمدار اسلام است به زانو درآورند اما حضور همیشگی مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌های آنهاست.

وی با بیان اینکه رای مردم سپر دفاعی در برابر دشمنان اسلام و قرآن است، بیان داشت: شرکت در انتخابات قرار گرفتن در برابر نظام سلطه و مقابله با آن است وهر رای ملت تیری است که از سلاح ایمان وتقوا خارج می‌شود و به چشم دشمنی می‌خورد که قصد ندارد عزت وسربلندی اسلام و ملت ایران را ببیند که این ارزش معنوی رای است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان اصفهان افزود: جنگ نظامی گذشته اکنون به جنگ سیاسی مبدل شده است و همان‌طور که بانوان در آن موقع درپشت جبهه رزمندگان را پشتیبانی می‌کردند و گاهی نیز حضوری فعال در جبهه داشتند در جنگ سیاسی امروز نیز باید دوش به دوش مردان در انتخابات شرکت کنند تا با رای خود نظام سلطه را مایوس و از دستیابی به اهداف خود نا امید کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین هر کس به هرشکلی دیگران را برای حضور در پای صندوق‌های رای همراه کند جزو رزمندگانی است که در خط مقدم جبهه‌ها از اسلام و قرآن واهل‌بیت در برابر دشمنان محافظت می‌کند و در این راه کمبودها و نارسایی‌های کشور نباید مانع از انجام وظیفه ما در رفتن به پای صندوق‌های رای شود.

طلایی با بیان اینکه انتخاب اصلح نیز از جمله نکته‌های مهم در انتخابات است، گفت: شرکت در انتخابات تکلیف است، اما انتخاب افراد ولایت‌مدار، متدین و  کارآمد از میان کاندیداهای مجلس حق مردم است چرا که با تشکیل یک مجلس قوی و ولایی  بسیاری از مشکلات مملکت حل می‌شود.

وی با اشاره به اقداماتی که لازم است برای بانوان در شهر اصفهان انجام شود، تصریح کرد: خدمات ارائه شده برای بانوان در شهر اصفهان کم است و آنها فضایی برای ورزش، تفریح، و مطالعه آزادانه ندارند و این حق مسلم آنهاست که پردیس‌هایی شبیه تهران برای آنها ایجاد شود تا از اوقات خود به بهترین نحو استفاده کنند.

این کاندید ادامه داد: شرایط جامعه سبب شده بانوان به بیماری‌های گوناگون جسمی وروحی مانند  پوکی استخوان زودرس و افسردگی دچار شوند بنا بر این باید برای رفع این مشکلات  برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم چراکه زن سکان‌دار نظام خانواده است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی مجلس باید ایجاد معنویت، اخلاق در جامعه باشد تا زیبایی شهری تصریح کرد: شهر بدون اخلاق ومعنویت و امنیت با وجود زیبایی ظاهری ارزشی ندارد.

طلایی افزود: دغدغه شخصی من تقویت نظام خانواده است چرا که مواردی مانند ایجاد اشتغال نیز در آن نهفته است.

وی تاکید کرد: انتخاب افراد اصلح سبب می‌شود کسانی وارد مجلس شوند که در این زمینه برنامه‌ای داشته و به فکر ارتقای کشور اسلامی ایران در همه زمینه‌ای داخلی و خارجی هستند و به عبارتی قصد دارند رسالتی زینبی در ادامه راه حسینی شهدا داشته باشند.

انتهای پیام/خ۱۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول