اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای دادگستری ایران:

قانون جامع وکالت با نظر وکلا تدوین شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای دادگستری ایران از مجلس خواست تا از نظر وکلا در تدوین قانون جامع وکالت استفاده شود.

قانون جامع وکالت با نظر وکلا تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی مندی‌پور یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز وکیل که در مجتمع وتوس قم برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن هفت اسفند روز وکیل اظهار داشت: خواسته به حق ما دفاع منطقی و به جا از حرمت قانون است.

وی با اشاره به اینکه 60 سال از استقلال کانون وکلا می‌گذرد، افزود: ما در مسیر حرکت خود با فراز و نشیب‌های مختلفی روبه‌رو بوده‌ایم و تنها خواسته ما اجرای قانون بوده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری ایران با اشاره به تلاش اعضای این کانون در سراسر کشور برای دفاع از حقوق فردی و اجتماعی، خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته ما از شما این است که وکیل مدافع ما باشید.

وی با اشاره به تدوین قانون جامع وکالت گفت: این قانون با 167 امضا اعلام وصول شده است و خواسته ما این است در تدوین این قانون از نظر وکلا استفاده شود.

مندی‌پور با اشاره به اینکه وکلا در کل نظر مثبتی به اجرای این قانون دارند اظهار داشت: انتظار داریم در آنچه که قرار است درباره ما تصمیم‌گیری شود خودمان نیز در جریان امور قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه قانون این امتیاز را به ما بخشیده است که هم‌شأن و هم‌رتبه قضات هستیم افزود: انتظار داریم که اجازه دفاع آزادانه به وکلای دادگستری داده شود تا از حقوق مردم دفاع کنیم.

رئیس کانون وکلای دادگستری ایران تاکید کرد: امیدواریم که شاهد دفاع از حق و قانون، استقلال کانون وکلا و مصونیت وکلای مدافع باشیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول