اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

باید در کمک به مستضعفان تلاش جهادی داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شبستر گفت: باید در زمینه کمک به مستضعفان جامعه تلاش و کوشش جهادی داشته باشیم.

باید در کمک به مستضعفان تلاش جهادی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، ابوالفضل حسن‌پور یکشنبه شب در نشست تعامل و همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد این شهرستان که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر تشکیل شد، اظهار داشت: به تعبیر حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی ایران، انقلاب پابرهنگان است و دین مبین اسلام بر این مسئله تاکید مکرر داشته و دارد، از این رو بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان شبستر مصمم است به منظور خدمت به محرومان منطقه و تحقق بخشیدن به فرامین حضرت امام (ره) مبنی بر رسیدگی به قشر مستضعف منطقه شبستر با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) اقدام کند.

وی تصریح کرد: اشاعه فرهنگ کمک به نیازمندان و محرومان در میان بسیجیان تکمیل‌کننده برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای محرومیت‌زدایی در کشور است که باید با همکاری و مساعدت به نحو شایسته‌ای ترویج یابد.

حسن‌پور اظهار داشت: در کمک به محرومان باید با حفظ حرمت و جایگاه آنها طوری حرکت کنیم تا کمترین لطمه متوجه این چنین قشری شود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده خدمات‌رسانی نظام جمهوری اسلامی به مردم به ویژه محرومان بیان کرد: همه مسئولان باید در زمینه کمک به مستضعفان جامعه تلاش و کوشش جهادی داشته باشند.

در ادامه این نشست، محمود یوسفی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر نیز با اشاره به اینکه کمک به مردم محروم چهره سپاه و بسیج را در بین مردم جامعه محبوب‌تر می‌کند، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان آمادگی دارد در زمینه‌های شناسایی و معرفی محرومان واقعی به کمیته امداد، شناسایی و معرفی خیران به کمیته امداد شهرستان، کمک به تعمیر و ساخت مسکن محرومان، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری کند.

وی با اشاره به تهیه حداقل 20مورد کمک جهیزیه و تهیه و توزیع بیش از 600 مورد سبد کالا در بین نیازمندان شهرستان، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به مبلغ 10 میلیون تومان و کمک به قحطی‌زدگان سومالی را از جمله اقدامات بسیج سازندگی ناحیه عنوان کرد.

در ادامه علی صلاحی مسئول کمیته امداد شهرستان شبستر با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج سازندگی سپاه شبستر گفت: بسیج از بدو تشکیل در کنار محرومان بوده و هم‌اکنون نیز با همکاری کمیته امداد در سطح شهرستان شبستر منشأ خدمات بهتری به قشر مستضعف و محروم جامعه است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول