اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

راه‌اندازی مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از راه‌اندازی مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی در استان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی

حجت‌الله کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه دغدغه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری انتقال، اشاعه و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: این موضوع قطعاً بدون تفکر جهادگونه در بین اقشار مختلف جامعه و بدون تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت‌پذیری نسبت به انقلاب و مردم جامعه در جوانان که مدیران آینده کشور خواهد بود، امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در همین راستا و نیل به اهداف، نیازمندی یک متصدی هستیم تا تمام تلاش خود را برای حمایت، هماهنگی و پشتیبانی از این حرکت‌های جهادی به کار ببرد بنابراین به منظور اعتلای این فرهنگ و گسترش همه جانبه خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف دفتر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت‌های جهادی در استان همدان راه‌اندازی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: این مرکز در دی ماه 1390 با دستورالعملی که از سوی سازمان بسیج مستضعفین ارسال شد فعالیت خود را با برگزاری نخستین جلسه اندیشه‌ورز با حضور اقشار همکار، دانشجویان فعال و پیشکسوت در اردوهای جهادی و با 15 مصوبه برای شروع و راه‌اندازی این مرکز در همدان به مسئولیت مهندس کتابی آغاز کرد و امیر شفیعی‌وفا به عنوان دبیر این مرکز معرفی شد.

وی در ادامه سخنانش به راهبردهای کلان این مرکز اشاره و تصریح کرد: از جمله این راهبردها می‌توان کمک به نشر و گسترش معارف اسلامی، نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی و کار و تلاش، توانمندسازی مناطق محروم و نهادینه کردن روحیه بندگی و تلاش خالصانه، فراهم سازی فرصت کسب تجربه و توانمندسازی نیروی انسانی اشاره کرد.

کتابی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از وظایف اولیه این مرکز در استان حمایت و کمک به راه‌اندازی حرکت‌های جهادی دانشجویی، طلاب، دانش‌آموزی و محلات، اثربخشی معنوی و آموزشی در کنار اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تعامل، هماهنگی و پیگیری مطالبات حرکت‌های جهادی از دستگاه‌ها و نهادهای همکار در این زمینه است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول