اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس:

بی‌توجهی به خواسته‌های مردم اهواز را بحرانی کرده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز گفت: انباشته شدن خواسته‌های بدون توجه مردم، اهواز را به وضع کنونی دچار کرده است.

بی‌توجهی به خواسته‌های مردم اهواز را بحرانی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ محمدتقی ستایش‌کیا شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز اهواز را آن طور که باید بشناسیم نشناخته‌ایم و به آن نپرداخته‌ایم و با روزمرگی‌هایی که می‌گذرد به آن می‌نگریم.

وی خود را از جبهه اصولگرایان معرفی کرد و ادامه داد:‌ اصولگرایی مستقل هستم و از سوی هیچ سازمانی حمایت مالی نشده‌ام.

ستایش‌کیا افزود: اگر خواسته باشیم به انتخابات دوره قبل مجلس و میزان شرکت‌کنندگان به پای صندوق‌ها نگاه کنیم به آمار نامناسبی برمی‌خوریم، زیرا از جمعیت 1.5 میلیون نفری اهواز 866 هزار نفر حق رای داشتند، اما تعداد حضور یافته پای صندوق‌های رای به 50 درصد هم نرسید، علت این موضوع هم به دلیل فقر، محرومیت و مظلومیتی است که مردم اهواز با آن دست به گریبان هستند.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهواز بیان کرد: از منطقه زرگان تا میدان شهید بندر(چهار شیر) و بهزاد شهر، کوی ملت، زیتون و کوی پیروزی و شهرک نفت جمعیت به میزانی است که می‌تواند تکلیف سه نماینده شهر اهواز را مشخص نماید، اما تنها 9 هزار و 901 نفر به پای صندوق‌های رای آمدند و این آمار نگران‌کننده است.

وی گفت: عدم شناخت نماینده از وضعیت عمومی شهر، ناآشنا بودن به وظایف، فریب دادن مردم با شعارها و وعده‌های غیرممکن، باعث 22 درصد بدرفتاری‌ها در راستای تکریم ارباب و رجوع شده است، همچنین بسیاری از مشکلات زاییده عدم باور مردم در خصوص رفع مشکلات آنهاست.

ستایش‌کیا ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات استان عدم سهم داشتن در اتاق فکر و پژوهشگاه‌ها است و متاسفانه نسبت به شهر اهواز دیدگاه‌ها علمی نبوده و روزمرگی کمر این شهر را بریده است، زیرا نمایندگان اهواز برای رای‌های خود زحمت نکشیده‌اند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مهم اهواز پیچیدن یک نسخه برای تمام این کلانشهر به منظور رفع محرومیت و توسعه یافتگی است.

ستایش کیا اظهار کرد: متاسفانه در این شهر و حتی اهواز پروژه‌هایی روی زمین مانده‌اند که می‌تواند بسیاری از مشکلات یک شهر را برطرف کنند و ما برای رفع آنها 3.5 سال است فکر کرده‌ایم و برای رفع همه آنها برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم اعتماد از دست رفته مردم را به دست آوریم و اهواز را از این بحران خارج کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ اهواز با اینکه بالاترین میزان آب را در خود می‌‌بیند، اما در آب آشامیدنی گوارا با مشکل مواجه است و با وجود منابع سرشار نفت و گاز و ... نتوانسته‌ایم به خوبی به آنها توجه کنیم و از آنها بهره ببریم، ما حتی در تصفیه‌خانه‌هایمان کافی است با قطعی برق مواجه شویم، آن وقت با مشکلات زیادی روبه رو می‌شویم، اما ما برای رفع تمام مشکلات طرح‌های کوثر، عزت یار، طوبا، مونس و ... را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این طرح‌ها به تمام لایه‌های اجتماعی توجه کرده‌ایم.

ستایش‌کیا بیان کرد: برنامه‌های ما به گونه‌ای است که برای تمام کارکنان حجمی، حقوق‌های معوقه، وضعیت فرهنگیان، مسائل عمرانی و شهری و اجتماعی و اقتصادی و ... فکر داریم و نباید در این شهر که شهری ورزش‌خیز و استعدادهای زیاد ورزشی در آن وجود دارد این گونه باشیم که فقط در زمان انتخابات به آنها توپ و لباس بدهیم و بعد در زمان اوقات فراغت از 90 درصد تنها دو درصد به مردم خوزستان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول