اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

حرکت در مسیر قرآن ضامن عزت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان حرکت در مسیر قرآن و سیره رسوالله(ص) را ضامن عزت اسلام و مسلمانان دانست.

حرکت در مسیر قرآن ضامن عزت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در اجتماع گسترده روحانیون و طلاب اهل سنت کردستان که درخصوص محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط نظامیان اشغالگر امریکایی در سنندج برگزار شده بود، با تأکید بر هوشیاری و بصیرت روز افزون مردم مسلمان ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان، اظهار کرد: عزت‌طلبی و تشخیص دوست از دشمن از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فرد مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بدانند تا زمانی که آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه جاری باشد و قوانین و مقررات اجرا شده در جامعه مبتنی بر آموزه‌های قرآنی باشد، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هیچگاه تمام شدنی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تضعیف باورهای دینی و اعتقادی جوانان، جسارت به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) و هتک حرمت به قرآن کریم و دیگر مقدسات مسلمانان از جمله توطئه‌های دشمنان اسلام برضد مسلمانان است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان اسلام تا زمانی که نامی از آیات قرآنی و عمل به آموزه‌های اسلامی در جامعه وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، حذف اخلاق و تربیت اسلامی در بین مسلمانان از مهم‌ترین اهداف دشمنان است که برای تحقق آن دست به اجرای هر توطئه و ترفندی می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر هوشیاری و بصیرت‌‌افزایی مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: ارتقای تربیت سیاسی و شاخص‌های دینی و اعتقادی در جوامع اسلامی در کنار تربیت اخلاقی امری ضروری است و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فتنه و تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین هدف دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند قرآن را علیه قرآن علم کنند و با ایجاد فتنه به مقاصد شوم خویش دست یابند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به تفکرات مکتب سکولاریسم نیز اشاره کرد و افزود: سکولاریسم معتقد به جدایی دین از سیاست است و این نوع تفکر که بیشتر در میان مسیحیت رواج دارد، قشر روحانیت و مذهبی را از دخالت در امور و مسائل سیاسی برحذر می‌دارد.

به گفته وی، جنگ میان جهان کفر و مسلمانان از ابتدای تاریخ بشریت تاکنون بوده و ادامه دارد و اگر مسلمانان در موقعیت‌های حساس غفلت کنند، دنیای کفر بر آنان غلبه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به تبلیغات و هجمه‌های فرهنگی گسترده دشمنان بر ضد اسلام اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم  سعی در تغییر باورهای مردم و  کم‌رنگ کردن حضور آنان در عرصه‌های مختلف دارند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: خوشبختانه هجمه‌ها و توطئه‌های فکری دشمنان تا به امروز به دلیل بصیرت و آگاهی مردم همیشه در عرصه ایران نقش بر آب شده است.

وی در ادامه برگزاری انتخابات را بهترین نمود مردم سالاری دینی در کشورمان خواند و افزود: در هیچ جای دنیا به اندازه ایران انتخابات برگزار نمی‌شود و این نشان از حضور مردم در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف کشور است.

وی به رسالت خطیر روحانیت در عرصه اطلاع‌رسانی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: روحانیون باید با تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات ۱۲ اسفند دین خود را به اسلام و نظام ادا کنند.

به گفته وی، حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف عزت و تعالی جامعه اسلامی را تضمین می‌کند و در این میان نیز روحانیون و علمای دینی وظیفه‌ای سنگین و بسیار سرنوشت‌ساز دارند.

وی از مردم استان کردستان نیز به عنوان مردمی انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در عرصه نام برد و گفت: امیدواریم در انتخابات 12 اسفند نیز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم ولایت‌مدار کردستان باشیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول