اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

تمام مرخصی‌ها در ایام انتخابات لغو شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از مدیران دستگاه‌های استان خواست تا تمام مرخصی‌های کارکنان را در ایام برگزاری انتخابات مجلس لغو کنند.

تمام مرخصی‌ها در ایام انتخابات لغو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی عصر امروز در نشست با مدیران خراسان شمالی اظهار داشت: نیروها و خودروها برای برگزاری انتخابات پرشور در استان از سوی دستگاه‌ها آزادسازی شود.

وی همچنین برقراری کشیک‌های دستگاه‌ها به منظور دسترسی در زمان مورد نیاز را را مورد تاکید قرار داد.

سجادی با اشاره به در پیش بودن برف و باران شدید در روز 12 اسفند در خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان نیز در این ایام باید به حال آماده‌باش درآیند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های رسیده هنوز برخی از محورهای روستایی استان به خاطر بارش سنگین برف بازگشایی نشده‌اند، خواستار تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران برای انتخابات 12 اسفند در مناطق روستایی شد.

 

* بیشترین تعداد شعب رای سیار کشور مربوط به خراسان شمالیست

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به پراکندگی روستایی در استان اظهار داشت: بر همین اساس بیشترین تعداد شعب اخذ رای سیار به نسبت شعبه‌های پیش بینی شده برای استان مربوط به خراسان شمالی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی 725 شعبه اخذ رای در استان گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای در خراسان شمالی 304 شعبه سیار است.

سجادی خواستار مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در خراسان شمالی شد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون همه دستگاه‌ها با تهیه امکانات مورد نیاز ملزم به مشارکت در انتخابات هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین بر توقف حفاری‌ها در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: پاک‌سازی عوارض‌های ساختمانی نیز از سوی شهرداری‌ها جدی گرفته شود و محیط برای انتخابات 12 اسفند آماده شود.

 

* پرهیز کارکنان دستگاه‌ها برای تبلیغ نامزدهای انتخابات

وی همچنین بر پرهیز کارکنان دستگاه‌ها از استفاده امکانات دولتی برای تبلیغ یا له نامزدهای انتخاباتی مجلس تاکید کرد.

سجادی تصریح کرد: البته گزارش قابل ملاحظه‌ای در این زمینه به ستاد انتخابات منعکس نشده لیکن همچنان که بارها گفته شده کارکنان و مسئولان حق تبلیغ نامزدهای انتخاباتی با استفاده از امکانات دولتی را ندارند.

وی بر پرهیز مدیران دستگاه‌ها برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی در این استان گفت: مدیران به خاطر وجود شائبه باید حدالامکان از حضور در ستادهای نامزدهای انتخاباتی بپرهیزند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از انتخابات به عنوان مظهر اراده مردم یاد کرد و افزود: طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 29 انتخابات برگزار شده که تمام مراحل آن را خود مردم بر عهده داشته‌اند.

وی حضور و مشارکت مردم در تمامی عرصه‌ها از جنگ تحمیلی گرفته تا حماسه 9 دی را سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برشمرد و اظهار داشت: ستاد انتخابات بر دو موضوع حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و همچنین اجرای انتخابات بر مدار قانون تاکید دارد.

سجادی با اشاره به اینکه تمام افراد در انتخابات باید صرفاً در مدار قانون حرکت کنند، از رسانه‌ها نیز خواست تا فضای لازم را به منظور مشارکت حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول