اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

مسئولان در تبیین جایگاه نماز تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: مسئولان در تبیین جایگاه نماز برای نسل جوان تلاش بیشتری کنند.

مسئولان در تبیین جایگاه نماز تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرگزرای فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در دیدار اعضای رابطین ستاد اقامه نماز استان ایلام اظهار داشت: جایگاه نماز در دین مبین اسلام جایگاه بی‌بدیلی است.

وی ادامه داد: در قرآن کریم در باره اهمیت نماز آیات فراوانی بیان شده است و هرگاه به سمت نماز پیش رویم جامعه از هرگونه آفت و ناهنجاری مصون خواهد ماند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شایسته است همه دستگاه‌های دولتی نسبت به اقامه نماز بیشتر از گذشته اهتمام ورزند.

لطفی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط با موضوع باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

امام جمعه ایلام گفت: این دستگاه‌ها و نهادها باید زمینه اجرایی شدن اقامه نماز را در جامعه به ویژه در بخش جوانان و نوجوانان فراهم کنند.

لطفی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز جماعت سبب همبستگی و انسجام بیشتر مردم می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد گفت: برگزاری ده‌ها کارگاه آموزشی فرهنگی با موضوع نماز از مهمترین برنامه‌های این ستاد است.

صادق میرزایی اظهار داشت: برگزاری 55 نشست نماز بین دانشجویان و دانش‌آموزان و برگزاری طرح مفتاح و محراب در حوزه‌های علمیه استان از جمله برنامه‌های این ستاد در یکسال گذشته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول