اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

جذب 80 درصد ایثارگران به بازار کار تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: از 33 هزار ایثارگر بیکار در کشور که شرایط اشتغال را دارند 70 تا80 درصد آنان تا پایان سال 90 جذب بازار کار می‌شوند.

جذب 80 درصد ایثارگران به بازار کار تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، علی حیدر شیراوند در همایش فصلی شورای معاونان و روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار داشت: بنیاد به‌دنبال آن است که از 33 هزار ایثارگر بیکار در کشور که شرایط اشتغال رادارند 70، 80 درصد آنان را تاپایان 90 جذب بازار کار کند تا در سال 91 به فکر اشتغال متقاضیان جدید و افراد جامانده از اشتغال باشد.

وی گفت: تعداد دانشجویان و شاهد ایثارگر کشور 98 هزار نفر و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به 200 هزار می‌رسند که باید بعد از فارغ‌التحصیلی به فکر اشتغال آنان باشیم.

شیراوند خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا یادگاران شهدا هستند و امانت درنزد ما هستند و اگر قرار باشد یک فرزند شهید و جانباز بدلیل نبود شغل  دچار مشکلاتی شود ما مسئول و پاسخگو هستیم.

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر اهمیت مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در کشور اشاره کرد و افزود: تمام روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها باید آمار دقیق از فرزندان بیکار شاهد و ایثارگران داشته باشند و فرزندان را از مسیر مشاوره به سمت اشتغال سوق دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در آغاز این همایش، افزود: ایران اسلامی امروز اگر نفت را بر کشورهای انگلیس و فرانسه قطع می‌کند این نقطه اوج و عروجی است برای این نظام که نشات گرفته از آن وعده الهی است که قرار است دین خدا بر همه دین‌ها قالب شود.

عابدین عابدی‌مقدم خاطرنشان کرد: همه ما بدهکار نظام، اسلام و عنایت حق تعالی هستیم، امروز ثمره خون شهدا، ایثارگری ایثارگران و آن جوش و خروش دوران انقلاب، قبل انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را نظاره‌گر هستیم.

وی گفت: باید شکرگزار الهی باشیم، غفلت ما را فرا نگیرد تا مورد توجه شهدا قرار بگیریم و شهدا ما را شفاعت کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول