اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش بستک خبر داد

مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای بستک در ساخت کلاس ششم مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش بستک با اشاره به اجرای سیستم جدید آموزشی سال آینده تحصیلی گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان متعهد شد‌ه‌اند، حداقل 50 درصد هزینه ساخت کلاس ششم واحدهای آموزشی روستای خود را تأمین کنند.

مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای بستک در ساخت کلاس ششم مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی عصر جمعه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: بزرگ‌ترین نیرو و عامل توسعه اقتصادی، نیروی انسانی است و ایجاد تعهد و پایبندی به اصول و تقویت جهاد اقتصادی باید در وجود این نیرو که عمدتاً در اختیار آموزش و پرورش است تقویت شود و قطعاً آموزش و پرورش شهرستان بستک نیز این روند را مورد توجه ویژه قرار خواهد داد.

وی تشویق و ترغیب فرهنگیان و دانش‌آموزان، توجه به زیرساخت‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقات مختلف، استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و حمایت از طرح‌ها و ابتکارات را در آموزش و پرورش مورد تأکید قرار داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: با توجه به اینکه شورای آموزش و پرورش وظیفه سنگینی را عهده‌دار است، باید آهنگ تلاش خود را در راستای ارائه خدمات فرهنگی معطوف و پرطنین کند.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان این مرز و بوم کسانی هستند که آینده مملکت بر دوش آنها خواهد بود، لذا تلاش برای اجرای صحیح تعلیم و تربیت امری ضروری است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک ادامه داد: با توجه به تلاش‌های دشمنان در براندازی اسلام و تفرقه‌افکنی بین امت اسلام، باید عزممان را در راستای آباد کردن میهن عزیزمان ایران، جزم کنیم تا به این وسیله بتوانیم زمینه رشد و بالندگی نونهالان و نوجوانان این مرز و بوم را فراهم کنیم و با همکاری آموزش و پرورش شاهد تحولات و پیشرفت اقتصادی تازه‌ای باشیم.

قناعتی از جامعه فرهنگی به عنوان پیش‌قدمان در تمام صحنه‌های انقلاب یاد و بر حضور حداکثری آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

فرماندار شهرستان بستک از پیگیری‌های انجام شده در مورد مشکلات هنرستان‌ها و تحقق‌پذیری آنها و هم‌چنین از راه‌اندازی و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: سرانه غذایی، آموزشی و کارگاه‌های هنرستان‌ها دارای نواقصی است که اعضای شورا باید طی بازدیدی از هنرستان‌ها، مسائل و مشکلات آنها را با توجه به نیازها اولویت‌بندی کنند.

قناعتی با اشاره به نظام آموزشی 3-3-6 که در سال آینده اجرایی می‌شود، اذعان داشت: طی توافقی که با دهیاران و شوراهای اسلامی انجام شد، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا متعهد شدند حداقل 50 درصد هزینه ساخت کلاس ششم واحدهای آموزشی روستای خود را برای سال آینده تأمین کنند که به میزان 20 کلاس درس که کمبود وجود داشت مورد تصویب شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول