اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده‌:

تب و تاب اعتراضات عدالتخواهانه آمریکا الگو گرفته از عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده‌ گفت: آمریکا و اروپا با تب و تاب موجی از اعتراضات عدالتخواهانه ملت خود مواجه شده‌اند که الگو گرفته از قیام عاشوراست.

تب و تاب اعتراضات عدالتخواهانه آمریکا الگو گرفته از عاشوراست
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی در جلسه شورای اداری این شهرستان به تشریح اوضاع و احوال سیاسی کنونی جهان غرب و کشورهای منطقه پرداخت و اظهار داشت: آمریکا و اروپا در تب و تاب موجی از اعتراضات عدالت‌ خواهانه ملت خود مواجه شده و 99 درصد از مردم آمریکا و اروپا خواستار تغییر نظام سرمایه‌داری و بازگشت حقوق از دست رفته خود هستند.
وی یادآور شد: عدالتی که قبل از همه مولا علی (ع) جان ارزشمند خود را در راه آن نهاد و پرچم مبارزه با جور و ستم را امام حسین (ع)  در کربلا به اهتزاز در آورد، در حال حاضر در بستر زمان و مکان جاری است و چشم و گوش هر آزاده‌ای را در هر جای جهان می‌نوازد.
فرماندار شهرستان خدابنده‌ با بیان اینکه همه مردم جهان به دنبال الگوبرداری از جریان عاشورا هستند تا مبارزات خود را به پیروزی برسانند، افزود: چرا که امام حسین (ع) پیروز همیشه تاریخ‌ در همه زمان‌ها به عنوان الگوی برتر مطرح است.
وی تصریح کرد: در عصر حاضر نیز نخستین حرکت عدالت ‌خواهانه به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده و با افکار، اندیشه‌ها، حرکت‌های دولت و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به تکامل رسیده و اکنون به عنوان الگوی همه انقلاب‌ها در جهان جایگاه خود را تثبیت کرده است.
رفیعی خاطرنشان کرد: ضروری است بنا بر وظیفه خود با هر چه در توان داریم برای حفظ انقلاب که با جانفشانی‌های خون هزاران شهید و جانباز حاصل شده است، پاسداری کنیم‌.
وی با اشاره به برخی از موفقیت‌ها و توفیقات به دست آمده مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال‌جاری بیان داشت: با ارزیابی‌های که توسط استان صورت گرفته اکثر دستگاه‌های شهری از جمله شهرداری‌ها‌، راه و ترابری‌ و آموزش و پرورش در رتبه نخست قرار گرفته‌اند‌.
فرماندار شهرستان خدابنده‌ گفت: این موفقیت‌ها مرهون کمک‌های خداوند متعال، راهنمایی‌های روحانیان شهرستان و همکاری و مساعدت‌های اعضای شورای تأمین شهرستان است. 
امام جمعه شهر سجاس در ادامه این جلسه به تشریح فرهنگ مردم در عصر حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین و مقایسه آن با وضع کنونی ملت پرداخت و اظهار داشت: دو جریان فرهنگی در عصر آن حضرت صورت گرفت.
حجت‌الاسلام موسوی‌نیا تصریح کرد: امروز نیز ملت با الهام از عاشورا و تأسی از امام حسین (ع) رهبر خود را یاری کرده و از انقلاب محافظت می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول