اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم:

خود را پاسدار خون سرخ شهیدان می‌دانم

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در میثاق‌نامه خود با مردم استان بوشهر عنوان کرد: خود را پاسدار خون سرخ شهیدان گلگون‌کفن دشت‌های وطن اسلامی می‌دانم.

خود را پاسدار خون سرخ شهیدان می‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از ستاد انتخاباتی عبدالکریم جمیری در این میثاق‌نامه آمده است: هرگز به شکست یا پیروزی در انتخابات نمی‌اندیشم و تنها به اجرای وظیفه فکر می‌کنم.

در این میثاق‌نامه آمده است: اگر با اقبال عمومی مواجه شوم زهی فرصت خدمت و اگر مقبول ولی نعمتان خود واقع نگردم در سنگر خدمتگزاری دیگری از نماینده منتخب مـردم حـمایت می‌کنم.

جمیری در میثاق‌نامه خود آورده است: هرگز به انکار دیگران نمی‌پردازم و از خدا می‌خواهم چنانچه اصلح هستم و مصلحت است در گزینش مردم، مورد تایید قرار گیرم و چنانچه دیگری اصلح است او را تایید کنند.

در ادامه این میثاق‌نامه آمده است: وکیل مردم همان خدمتگزار مردم است و من به عنوان انسانی که از مواهب این انقلاب الهی و الطاف مردم بزرگوار، برخوردار بوده‌ام تنها به قصـد ادای دین به اسلام عزیز و خدمت به همین مردم شرافتمند خود را کاندیدا کرده‌ام.

جمیری اضافه کرده است: من فرزند مردم و خدمتگزار مردم هستم و چه در مجلس و چه خارج از مجلس، همواره به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم و به آرامش و اعتلای حوزه انتخابیه خود و به سربلندی و عزت این مردم چشم دوخته‌ام.

وی در ادامه اضافه کرده است: من اصولگرایی هستم که خود را پاسدار خون سرخ شهیدان گلگون‌کفن دشت‌های وطن اسلامی می‌دانم و در امتداد انگشت اشاره امام شهیدان و در این روزگار به نگاه پر راز و رمز رهبر معظم انقلاب، این مراد هنوز و همیشه‌ام، چشم دوخته‌ام.

جمیری گفت: هیچ وعده‌ای به مردم نمی‌دهم جز این وعده صریح و بی‌تردید که تا جان در بدن دارم و تا خون در رگ‌های من جاری است در خدمت خواسته‌های انسانی و الهی این مردم بزرگوار در سنگر مجلس شورای اسلامی باشم.

در میثاق‌نامه جمیری آمده است: به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف هزاران لاله به خون خفته جغرافیای میهن اسلامی می‌اندیشم. گذشته و حال من گواه بر این است که جز عشق خدمت به ولی نعمتان خود، هیچ اندیشه‌ای در سر ندارم.

جمیری در میثاق‌نامه خود بیان کرده است: ای خدای شهیدان و ای حافظ انقلاب، از حضرتت خاضعانه می‌خواهم کاروان شورانگیز انقلاب اسلامی را تا تحقق همه آرمان‌های آن هدایت فرمایی و از تو می‌خواهم به این بنده حقیرت، توفیق خدمت نسبت به این بندگان شایسته‌ات را عطا فرمایی.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول