اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور متکی برگزار می‌شود

همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان قزوین از برگزاری همایش بزرگ این جبهه با حضور متکی در قزوین خبر داد.

همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در قزوین

ابراهیم اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولایت برگزار می‌شود و همچنین روز دوشنبه نیز منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشورمان در دومین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین شرکت می کند.

وی افزود: با توجه به هدفی که جبهه متحد اصولگرایان در راستای تقویت اصولگرایان دارد، همایش‌های زنجیره‌ای جبهه متحد به منظور تنویر افکار عمومی و امت حزب‌الله در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین تأکید کرد: همانطور که امام راحل فرمودند، مردم ما هوشیارتر از آن هستند که فریب وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا برخی افراد را که برای رسیدن به هدف به هر قیمتی بازگو می‌کنند، بخورند.

اسدی ادامه داد: مطمئنا مردم تحقیق و بررسی همه جانبه را در خصوص شناسایی نامزدهای مورد نظر و مطلوب به کار می‌بندند و با مشارکت حداکثری خود، ارکان نظام را مستحکم‌تر کرده و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از خرد جمعی در قالب هیئت داوری در تشکیلات جبهه متحد استان قزوین و با تطبیق معیارهای اعلام شده از مرکز با شاخصه‌های نامزدهای اصولگرا و امضای میثاق‌نامه از جانب نامزدهای مذکور و اعمال سه مرحله نظرسنجی در مرکز کشور، کاندیداهای مورد حمایت این جبهه معرفی شدند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین ادامه داد: سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در قزوین برگزیده شدند.

اسدی با اشاره به دیگر کاندیداهای اصولگرا، تصریح کرد: از برادر اندیشمند آقای شکرالله طاهری فرماندار سابق آبیک و سیدصادق سیاه‌پوش فعال سیاسی اصولگرا در تعهد به میثاق‌نامه و انصراف از کاندیداتوری کمال تشکر را داریم.

وی در پایان یادآور شد: حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات دشمنان نظام را مأیوس و نقشه‌هایشان را بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول