اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

عده‌ای درصدد ایجاد آشفتگی در بازار هستند / تنظیم بازار ایام پایانی سال جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس:‌ استاندار خراسان جنوبی از مسئولان خواست که با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای برخی کالاها در بازار نسبت به تنظیم قیمت‌ها در بازار نظارت کامل صورت گیرد.

عده‌ای درصدد ایجاد آشفتگی در بازار هستند / تنظیم بازار ایام پایانی سال جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: ‌جامعه نیاز به یک بازار منصف دارد که مسئولان در این راستا باید نظارت کاملی داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به پیش رو بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عده‌ای درصدد هستند که با ایجاد آشفتگی در مجموعه‌های مختلف از جمله بازار سبب نارضایتی مردم را فراهم آورند تا حضور پرشور مردم در انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: البته توده‌های مردم آگاه و مقاوم هستند و دشمن از این ترفندها راه به جایی نمی‌برد چرا که مردم عامل اصلی پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

* معیشت مردم نباید با مشکل مواجه شود

رشید اظهار داشت: مسئولان باید برنامه‌ریزی دقیقی برای تنظیم قیمت‌ها در ایام پایانی سال داشته باشند تا معیشت مردم با مشکل مواجه نشود و مسئولان باید به این امر ایمان داشته باشند که مردم ولی‌نعمتان ما در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار در همه ایام سال ضروری است، تصریح کرد: اما این مسئله در ایام عید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

استاندار خراسان جنوبی به بازدید خود از برخی از مراکز عرضه در سطح شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: برخی تخلفات از جمله عدم درج قیمت و عدم فاکتور خرید در این بازدید مشاهده شد که باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

رشید ادامه داد: ‌همچنین کیفیت برخی از اقلام مانند میوه در برخی از مراکز مطلوب نبود که باید مورد بررسی بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود:‌ مسئولان نباید تنها شعار خدمت‌رسانی را بدهند بلکه باید در عمل این موضوع را به اثبات برسانند.

* کیفیت نان در مرکز استان باید مطلوب‌تر باشد

استاندار خراسان جنوبی به مسئله کیفیت نان در استان نیز اشاره کرد و گفت: نظارت مستمر باید به این مسئله صورت گیرد چراکه یکی از اهداف اصلی هدفمندی یارانه‌ها در بخش نان علاوه بر کاهش میزان هدررفت افزایش کیفیت نان بوده است.

رشید ادامه داد:‌ همچنین باید بحث آموزش نانوایان نیز با جدیت دنبال شود تا مشکلات این بخش کمتر شود همچنین وضعیت کیفیت نان در مرکز استان نیز باید مطلوب‌تر از وضعیت کنونی باشد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول