اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی خبر داد

پیش‌بینی افزایش 37 درصدی درآمدهای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت:‌ بر اساس لایحه دولت در بخش درآمدهای استان در سال 91 پیش‌بینی افزایش 37.1 صدم درصدی می‌شود که این باید در سال آینده تحقق پیدا کند.

پیش‌بینی افزایش 37 درصدی درآمدهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان جنوبی هدف از برگزاری این جلسه را توزیع اعتبارات باقی‌مانده بین دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

وی اظهار داشت:‌ اعتبارات هزینه‌ای استان در سال 91 بر اساس لایحه بودجه دولت که برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شده 71 میلیارد و 327 میلیون تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به اعتبارات هزینه‌ای سال 90 رشد 7.68 درصدی را در استان خراسان جنوبی نشان می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین حجم افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان به دلیل افزایش در حقوق و مزایا است، تصریح کرد: در سرجمع درآمدهای استان پیش‌بینی 83 میلیارد تومان شده است که افزایش 37.1 درصدی را نشان می‌دهد که باید تحقق پیدا کند.

امینی ادامه داد: بر اساس این خراسان جنوبی که با جمعیت 642 هزار نفری در رتبه 30 کشور قرار دارد از نظر میزان درآمد کسب شده در رده 31 کشور در بین سایر استان‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه قرار است تا پایان سال دو جلسه دیگر شورای برنامه‌ریزی انجام شود، اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه باید سهم شهرستان‌ها از اعتبارات تملک و دارایی استان مشخص شود اعضای این شورا باید تا 20 روز آینده روش‌های توزیع اعتبارات در بین شهرستان‌ها را به دبیرخانه این شورا ارائه کنند تا یکی از این روش‌ها برای اجرا تصویب شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد:‌ همچنین اعتباراتی از محل امور توسعه روستایی نیز باید برای پروژه‌های دارای اولویت توزیع شود که این اعتبار مبلغی معادل یک میلیارد و 85 میلیون تومان است.

امینی ادامه داد:‌ بر اساس پیشنهادات صورت گرفته قسمتی از این مبلغ برای پروژه‌های نیمه‌تمام آبرسانی به روستاهایی مانند معصوم‌آباد، شادان و حسن‌آباد شوسف اختصاص پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین از این محل اعتباری برای پروژه‌های راه روستایی در روستاهایی مانند زیدر سربیشه و میغان نهبندان هزینه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد:‌ همچنین قرار است 14 پروژه ورزشی نیز در 14 روستای مشخص شده انجام شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول