اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

ایجاد دو معاونت جدید در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ایجاد دو معاونت جدید در آینده نزدیک در بدنه آموزش و پرورش خبر داد.

ایجاد دو معاونت جدید در آموزش و پرورش

احمد محمود‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حوزه‌های اجرایی و سیاست‌گذاری هدف آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است که در این راستا برنامه‌های کلان خود را اعلام و عملیاتی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تبدیل به دو معاونت شده و در استان نیز با مصوبه وزارت نسبت به تفکیک این معاونت اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: معاونت پرورشی به معاونت پرورشی و فرهنگی با زیر‌مجموعه‌ها در سطح وزارتخانه‌ها با رویکرد گسترش قرآن، نماز، عترت و مشاوره تبدیل شده است.

محمود‌زاده بیان داشت: همچنین تشکیل معاونت تربیت بدنی سلامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است که با ایجاد این معاونت احکام جدید برای معاونین ابلاغ می‌شود.

این مسئول افزود: در راستای توجیه و تبیین این معاونت‌ها همایش‌هایی همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل راهکارهای ورود به بحث ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش  و افزایش درصد قبولی در کنکور را نیز یادآور شد و گفت: این برنامه‌ نیز از ریشه‌ای‌ترین موضوعات ما در آموزش و پرورش است که با تشکیل قطب‌ها و گروه‌های‌ آموزشی امسال شاهد این ارتقا خواهیم بود.

محمود‌زاده از گسترش مدارس شاهد و استعدادهای درخشان در اردبیل خبر داد و یادآور شد: تمامی این برنامه‌ها با هدف ارتقای سطح آموزش‌ها و ارتقای سطح استان در کنکور است.

معلمان مروجان فعالیت‌های پرشور اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود معلمان را مروجان همیشگی تحولات اجتماعی در طول تاریخ اعلام کرد و بیان داشت: فرهنگیان ما در انتخابات 12 اسفند نیز نقش مرجعیت و پیشتازی خود را ایفا کرده و نشان خواهند داد و با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند از اسلام روی گردان نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل انتخابات را نقطه اتصال افکار و آرای مردم به بدنه نظام اجرایی دانست و گفت: فرهنگیان ما با شرکت عمومی خود در انتخابات منجر به قطع امید دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه امریکا ستمکار خواهند شد.

محمود‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان همیشه تاریخ‌سازان اجتماع ما بوده‌اند اظهار داشت: ما در 12 اسفند ماه با تجدید میثاق با ولایت بار دیگر ثابت خواهیم کرد که معلمان اقشار پا به پای ولایت هستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول