اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی:

فرافکنی‌ها سرعت پیشرفت والیبال آذربایجان‌شرقی را کاهش نخواهد داد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: فرافکنی‌های برخی مغرضان، سرعت پیشرفت والیبال آذربایجان‌شرقی را کاهش نخواهد داد و حامی والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بوده و هستیم.

فرافکنی‌ها سرعت پیشرفت والیبال آذربایجان‌شرقی را کاهش نخواهد داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، فرج‌الله فرج‌اللهی اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز نردبان ترقی در والیبال ایران را با برنامه طی کرده و راه به لیگ برتر والیبال یافته است و از گام نخست خود در والیبال ایران در زیرگروه قهرمانی والیبال باشگاه‌های کشور هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی تعامل و همکاری تنگاتنگی چه در زمینه آماده‌سازی محل رقابت‌ها،تمرینات، حمایت‌های مالی و فنی با سازمان ورزش شهرداری تبریز داشته است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برخی مغرضان و به اصطلاح طرفدار والیبال آذربایجان‌شرقی همواره علیه هیئت والیبال استان تبلیغات منفی داشته‌اند، این در حالی است که عملکرد والیبال آذربایجان‌شرقی در تمام بخش‌ها روند روبه رشد و خوبی داشته است.

وی افزود: قهرمانی تیم امید در رقابت‌های کشوری، حضور شایسته تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی کشور و حضور در جمع  چهار تیم برتر کشور، برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بناب، حضور بانوان در اردوی های تیم ملی والیبال، حضور والیبالیست‌های جوان و نوجوانان در اردوهای تیم ملی و میزبانی شایسته با همکاری تماشاگران فهیم تبریز در لیگ برتر والیبال گوشه‌ای از دستاوردهای والیبال آذربایجان‌شرقی است.

فرج‌اللهی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال با وجود این بازیکنان عملکردی قابل قبول داشته است و ریاست سازمان ورزش شهرداری تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز حمایت‌های مالی و اجرایی خوبی در طول فصل داشته‌اند که جا دارد از تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول