اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در جمع ناظران انتخابات:

ارکان قدرت در نظام اسلامی با رأی مردم شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم در جمع ناظران انتخابات گفت: تمام ارکان قدرت در نظام اسلامی با رأی مردم شکل می‌گیرد.

ارکان قدرت در نظام اسلامی با رأی مردم شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در همایش ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم، انتخابات را از جمله جلوه‌های ویژه نظام مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان قدرت در نظام جمهوری اسلامی با رأی مردم شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت ملت، تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی یک حرکت نمایشی نیست بلکه یک امر واقعی و جلوه حضور گسترده مردم در تعیین سرنوشت و آینده خود است.

استاندار قم انتخابات در نظام اسلامی را سالم‌ترین و مردمی‌ترین ساختار انتخاباتی نظام‌های حکومتی جهان عنوان کرد و افزود: انتخابات و آزادی در لیبرال دموکراسی غرب یک فریب و دروغ بزرگ و تنها در یک بازی سیاسی و دست به دست شدن قدرت بین مافیای ثروت و قدرت است.

وی با بیان اینکه بیش از 850 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سطح کشور و بیش از 9 هزار نفر نیز در استان قم وظیفه برگزاری انتخابات مجلس نهم را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: ساختار انتخابات جمهوری اسلامی لایه‌های متعددی را برای سلامت انتخابات تعریف کرده است تا هیچ‌گونه خللی در رأی مردم ایجاد نشود.

موسی‌پور نظام جمهوری اسلامی را قدرت بلامنازع امروز منطقه دانست افزود: امروز با گسترش جریان بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، موجودیت فکری و سیاسی آمریکا و غرب و آرمان‌های لیبرال دموکراسی در معرض فروپاشی است بنابراین نظام سلطه استراتژی خود را برای مبارزه با نظام اسلامی تغییر داده و در روند مبارزه با ما به صورت پیوسته و جبهه‌ای عمل می‌کنند و در چارچوب یک برنامه و طرح کلی به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته‌اند و با تغییر راهبرد و تاکتیک و در قالب جنگ نرم فشار از بیرون و فروپاشی از درون را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه خدشه وارد کردن به جریان انتخابات و کمرنگ نشان دادن حضور مردم در این عرصه عظیم ملی از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های دشمنان در انتخابات 12 اسفند است، گفت: دشمنان در صدد ایجاد چالش و اغتشاش در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم و کمرنگ کردن جلوه‌های حضور مردم در این عرصه هستند تا از الگوبرداری ملت‌های منطقه در ساختارسازی از نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

استاندار قم با اشاره به نقش تاثیرگذار و مهم مجریان، نامزدهای انتخاباتی و مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران امر انتخابات و کاندیداهای این دوره باید به وظایف خود آشنا باشند و مردم نیز با حضور گسترده و پرشور خود بدانند صحنه انتخابات 12 اسفند میدان مبارزه، سلاح این میدان بصیرت و هوشیاری و حضور و هر رأی آن تیری است که به سوی دشمن شلیک می‌شود. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت قانونمداری و امانتداری در رأی مردم توسط مجریان انتخابات مجلس نهم، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات رعایت قانون است تا هیچ‌گونه خدشه‌ای به رأی مردم و انتخاب آنها برای تعیین سرنوشت ملت وارد نشود.

موسی‌پور با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات افزود: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی برای نامزدها و هواداران آن‌ها امری مهم و ضروری است و همه باید تلاش کنند هیچ‌گونه خللی در جریان انتخابات ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تخریب چهره‌ها علاوه بر آلوده کردن فضای انتخابات، موجب مکدر شدن خاطر مردم و کاهش مشارکت عمومی خواهد شد خاطر نشان کرد: کاندیداها در فضای تبلیغات با پرهیز از هر نوع تخریب و نفی دیگران باید به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود بپردازند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی نظام اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم را در تعیین سرنوشت خود امری مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم عرصه اقتدار نظام اسلامی و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

وی بیان داشت: 12 اسفند مردم ولایت‌مدار و بصیر قم همگام با تمام ملت ایران با حضور هوشمندانه خود یک بار دیگر جهان را در برابر عظمت خود وادار به خضوع خواهد کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول