اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صدا و سیمای مرکز اصفهان

زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به روی میز تدوین رفت

خبرگزاری فارس: کارگردان سینما و تلویزیون مرکز اصفهان گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان در حال ساخت زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد است که مرحله تدوین را سپری می‌کند.

زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به روی میز تدوین رفت

احسان سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور شناخت بیشتر مردم از زندگی امام جمعه اصفهان و به دنبال برنامه سیمای صالحان تهیه شده در صدا و سیمای مرکز اصفهان زندگی آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه سیمای صالحان از جمله برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیمای مرکز اصفهان است، بیان داشت: این مجموعه زندگی حضرات آیات و شخصیت‌های مهم استان اصفهان را به نوعی خاص و ویژه به تصویر می‌کشد.

کارگردان سینما و تلویزیون که مستند زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد را در 30 دقیقه تهیه کرده است، افزود: در ساخت این مستند زاویه‌هایی از زندگی شخصی ائمه جمعه اصفهان نشان داده شده که بسیاری از مردم عادی از آن بی‌اطلاع هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تهیه مستند زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بازسازی دوران کودکی و نوجوانی ایشان نبوده است، تاکید کرد: سرگذشت و مراحل مختلف زندگی ایشان از زبان خودشان و با کمک از تصاویر آرشیوی که سال‌های گذشته از ایشان تهیه شده در هم ادغام و مستندی ماندگار تهیه شده است.

سلطانیان اضافه کرد: با ورود به زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد و تصویربرداری از خلوت این بزرگوار و همراهی یک هفته‌ای در تمامی مراحل به خوبی با خلق و خوی ایشان آشنا شده که نکات جالبی در آن هم برای ما و هم برای بینندگان نهفته است.

وی که تهیه مستندی از زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد را برای بار نخست اعلام کرد، ادامه داد: مستند زندگی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد مراحل پیش تولید و تصویربرداری را سپری کرده و در مرحله تدوین قرار دارد.

کارگردان تلویزیون با اشاره به اینکه در برنامه سیمای صالحین تا به حال زندگینامه‌های بسیاری از طلاب استان اصفهان ساخته شده است، اظهار داشت: مستندهایی از زندگی آیت‌الله مظاهری، فقیه امامی، آیت‌الله نجفی، مهدوی و زاهدی که از شخصیت‌های مهم هستند در آینده ساخته می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول