اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 بهمن

برنامه شکرانه از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف از پخش برنامه شکرانه به منظور پوشش برنامه یوم‌الله 22 بهمن از رادیو معارف خبر داد.

برنامه شکرانه از رادیو معارف پخش می‌شود

احمد عارف‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر رادیو معارف اظهار کرد: حماسه حضور یکی از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که شب 21 بهمن با هدف ایجاد نشاط بین جوانان و مردم پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به منظور اطلاع‌رسانی درباره حضور در راهپیمایی 22 بهمن تولید شده و از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 23 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌ای با عنوان شکرانه ویژه 22 بهمن تولید شده است، گفت: این برنامه با موضوع پوشش برنامه یوم‌الله 22 بهمن در سراسر کشور تولید شده و سعی می‌کنیم با ارتباط با خبرنگاران سراسر کشور شنوندگان را در جریان آخرین اخبار راهپیمایی قرار دهیم.

عارف‌خانی بیان کرد: برنامه تا انتهای حضور با موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیگر برنامه‌های تولیدی بوده و حجت‌الاسلام پناهیان به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

وی تصریح کرد: برنامه حدیث آفتاب به منظور پخش سخنرانی‌های امام خمینی(ره) هر روز ساعت 13 از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره به رویکرد برنامه‌های دهه فجر رادیو معارف گفت: هر یک از رسانه‌ها بر اساس موضوعات و مناسبت‌های ایام مختلف سال رسالت ویژه‌ای بر عهده دارند، بنابراین بر اساس رسالت خود به تبیین موضوعات مختلف از زوایای مختلف می‌پردازد.

وی ادامه داد: رادیو معارف در تولید برنامه‌های دهه فجر سال جاری از قالب مستند استفاده کرده، زیرا در این قالب مخاطب در فهم موضوعات با مشکل کمتری مواجه می‌شود.

وی بیان داشت: سعی شده در برنامه‌ها فضایی شاد برای نسل جوان در سالروز پیروزی انقلاب ایجاد و خاطرات انقلاب احیا شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول