اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوشتر:

باید به ورزش با دید ملی نگاه کرد

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوشتر گفت: باید با دید ملی به ورزش استانی نگاه کرد، زیرا در خوزستان و شوشتر قهرمانانی وجود دارند که در کشور بی‌نظیر هستند.

باید به ورزش با دید ملی نگاه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سهراب گیلانی شامگاه جمعه در جمع کثیر بیش از 3 هزار نفر ورزشکار و پیشکسوت شهرستان شوشتر اظهار داشت: ورزش نیازمند دیدی تخصصی و ملی است و استفاده از نیروهای با تجربه در این‌باره بسیار ضروری است.

وی افزود: شهرستان شوشتر از نظر ورزش بسیار عقب مانده است و مسئولان در این‌باره باید پاسخگوی عقب افتادگی‌های موجود باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: شهرستان شوشتر و گتوند دارای استعداد‌های بسیار زیادی در عرصه ورزش هستند ولی به دلیل نبود امکانات این استعدادها شناسایی نشده و به هرز می‌روند.

وی افزود: نبود امکانات، نبود دیدی ورزشی و تخصصی باعث شده تا وضعیت ورزشی شوشتر بسیار وخیم باشد و در این باره باید چاره‌اندیشی کرد.

گیلانی خاطرنشان کرد: ورزش اصلی‌ترین تفریح سالمی است که می‌توان برای جوانان در جامعه در نظر گرفت و نبود امکانات در این‌باره یعنی فراهم کردن شرایط برای ایجاد انحراف در جامعه که این امر اصلاً توجیه‌پذیر نیست.

وی تأکید کرد: ورزش نیازمند برنامه‌ریزی جدی و اصولی است و باید در این‌باره سندی بلندمدت تنظیم شود، تا شهرستان برای برون رفت از شرایط کنونی دارای برنامه باشد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول