اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ بسکتبال با ویلچر استان اصفهان

تیم کاشان به نیمه نهایی صعود کرد

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی لیگ بسکتبال با ویلچر جانیازان و معلولان اصفهان در گروه دوم با نایب قهرمانی تیم کاشان و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها به پایان رسید.

تیم کاشان به نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرستان کاشان موفق شد با کسب نایب قهرمانی در گروه دوم این رقابت‌ها به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

جواد سربندی افزود: رقابت‌های گروه دوم مسابقات قهرمانی لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان استان اصفهان که در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان برگزار شد با قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان مخابرات اصفهان و نایب قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرستان کاشان و صعود این دو تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به پایان رسید.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان استان اصفهان با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور مقدماتی چهار تیم درقالب تیم‌های اول و دوم دو گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: رقابت‌های گروه دوم این مسابقات به میزبانی شهرستان کاشان با حضور چهار تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان  شهرستان کاشان، آران و بیدگل، مخابرات اصفهان و شهرضا در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان برگزار شد.

سربندی متذکر شد: رقابت‌های گروه اول این مسابقات نیز دو شنبه هفته جاری در با حضور تیم‌های خمینی‌ شهر، اصفهان، نجف‌آباد و مبارکه برگزار می‌شود.

به گفته وی در پایان این رقابت‌ها، نفرات انتخابی این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان اصفهان در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

در تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کاشان اکبر سخنور، حسین پاسبانیان، داود مجبوریان، احمد محسنی، حسن نخی، رحمان گلابی، سعید راحتی، ماشاالله محبی‌نژاد و حسین توکلی بازی کردند که مربیگری آنها را محمود رمضان‌زاده بر عهده داشت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول