اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر لوبون مازندران خبر داد

راهیابی لوبون به جمع 4 تیم برتر دسته یک بسکتبال با ویلچر

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون مازندران گفت: تیم لوبون مازندران به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور راه یافت.

راهیابی لوبون به جمع 4 تیم برتر دسته یک بسکتبال با ویلچر

یحیی عسگری‌پور صبح امروز پس از پایان مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: روز گذشته بازی مرحله پلی‌آف این دوره از رقابت‌ها به پایان رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: لوبون آمل سه دیدار متوالی با تیم هیئت جانبازان شیراز انجام داد.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون مازندران در مرحله حذفی نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور سه بازی با تیم هیئت جانبازان شیراز در این شهرستان برگزار کرده و پیروز دو مسابقه به جمع چهار تیم نیمه نهایی صعود می‌کند، تصریح کرد: تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها با نتایج (63 بر 52) و (44 و 39) هیئت بسکتبال شیراز را در مرحله حذفی نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور شکست داد و با دو پیروزی متوالی نگذاشت که کار به بازی سوم بکشد.

وی ادامه داد: تیم لوبون ماه گذشته در مرحله گروهی در قزوین با شکست تمام رقیبان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

عسگری‌پور با اعلام اینکه چهار تیم برتر به مرحله نهایی صعود کردند، گفت: تیم‌های پگاه شیراز، فیروز قزوین، آسایشگاه فیاض بخش مشهد دیگر تیم‌هایی هستند که به همراه لوبون در این مرحله صعود کرده است.

این مسئول اضافه کرد: دو تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور به لیگ برتری می‌شوند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون مازندران با تاکید اینکه دور پایانی این دوره از رقابت‌ها به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، متذکر شد: این رقابت‌ها از هفتم اسفند ماه کار خود را آغاز می‌کند.

عسگری‌پور سرمربی این تیم را نادعلی ملکشاه  را از مربیان بازیکن ساز بسکتبال شمال کشور دانست و اذعان داشت: لوبون مازندران بسیار امیدوار است تا با شکست دیگر رقبای خود یکی از تیم‌های لیگ برتری آینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول