اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در مرحله سوم؛

ایثار قم میزبان مدعیان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: از امروز در دور سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور می‌یابیم تا تیم ایثار با قدرت به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کند.

ایثار قم میزبان مدعیان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد
علی خوشرفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود و خوشبختانه تیم ایثار قم با روحیه‌ای بالا و آماده برای صعود به جمع تیم‌های برتر به مصاف حریفان خواهد رفت.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، دیدارهای دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم دی ماه برگزار می‌شود.
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم نیز که از دو مرحله قبل این رقابت‌ها دو پیروزی و چهار شکست در کارنامه دارد و در حال حاضر در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده است، برای محرز کردن صعود خود به مرحله نیمه‌پایانی کاملاً آماده است.
وی با اشاره به موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، عنوان داشت: حضور موفق در دور نخست از دو مرحله قبل تا کنون، سبب شده است تا دو پیروزی ارزشمند توسط تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم کسب شود اما تیم ما در مرحله دوم مقابل حریفان سه شکست متوالی را تجربه کرد.
خوشرفتار اضافه کرد: دیدارهای دور سوم و ما قبل پایانی از مرحله مقدماتی در حالی روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود که پیش از این، مراحل اول و دوم دیدارهای مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی و تیم کهریزک تهران به انجام رسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: در سومین مرحله مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم‌های شرکت‌کننده در سه مسابقه برابر رقبای خود به میدان می‌روند که با برگزاری دیدارهای این مرحله تا حدودی می‌توان چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد را شناخت.
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم یادآور شد: چهار تیم حاضر در گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، رقابت خود در مرحله سوم این پیکارها را به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برگزار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این گروه تیم‌های ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، کهریزک تهران، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی و پیام ارتباطات اصفهان حضور دارند که از صبح امروز در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در پایان چهار مرحله برگزاری این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی، دو تیم برتر از گروه نخست به همراه دو تیم برتر از گروه دوم به مرحله دوم راه یافته و در آن مرحله بازی‌ها به شکل دوره‌ای انجام می‌شود تا قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشخص شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول