اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد

فعالیت 60 پایگاه هلال‌احمر گلستان برای راهنمایی مسافران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در ایام نوروز 60 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی جوانان هلال‌احمر در سطح استان گلستان فعالیت دارند.

فعالیت 60 پایگاه هلال‌احمر گلستان برای راهنمایی مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجتبی اکبری صبح امروز در جمع امدادگران هلال‌احمر شهرستان گرگان اظهار داشت: طرح راهنمایی مسافران نوروزی در قالب خدمات امداد و امداد و نجات نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال‌احمر در سطح استان گلستان انجام می‎شود.

وی تصریح کرد: در این دو طرح 9 هزار و 600 نفر از جوانان جمعیت در قالب 60 پایگاه و در طول 20 روز فعالیت خواهند داشت.

اکبری اذعان داشت: همچنین برای کمک به مسافران در خصوص داشتن یک اقامت خوب در استان گلستان بسته‎های فرهنگی در قالب بروشور و خدمات امداد و نجات به آنها ارائه می‎شود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در ادامه به تعهد اشتغال این جمعیت در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری 19 نفر تعهد اشتغال داشته‎ایم که موفق شده‌ایم 25 نفر شغل ایجاد کنیم.    

وی خاطر نشان کرد: البته برای سال‎های آینده تعهد اشتغال ما بیش از این خواهد بود و با اجرای طرح‎های اقتصادی جمعیت در صدد خودکفایی جمعیت هلال‌احمر گلستان گام برداشته‎ایم.

اکبری با اشاره به انتخابات هیئت مدیره جمعیت در سال 1391 تصریح کرد: در دوره قبلی این انتخابات با حضور 3 هزار نفر از اعضای جمعیت برگزار شد و در دوره جدید این انتخابات با حضور 70 نفر از جمعیت هلال‌احمر گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با بیان اینکه از همه اعضای جمعیت برای حضور در این انتخابات دعوت می‌کنیم تاکید داشت: هر جا که انتخابات با مشارکت بیشتری برگزار شود نتیجه مطلوب‎تری حاصل می‎شود و همه این حق را پیدا می‎کنند تا برای آینده جمعیت تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه در سال جاری جمعیت هلال‌احمر گلستان موفق شد در بخش آموزش و پژوهش رتبه اول را در سطح کشور کسب کند اظهار داشت: جمعیت در پنج آیتم، آموزش همگانی برای عموم، آموزش کمک اولیه و آشنایی با حوادث برای کارکنان، آموزش تخصصی امداد و نجات جاده، کوهستان و سیلاب‎های منطقه‎ای برای امدادگران هلال‌احمر، آموزش ضمن خدمت برای کارکنان و کارمندان جمعیت، و آموزش‎های دانشگاهی در مرکز علمی ـ کاربردی جمعیت هلال‌احمر آموزش‎های تخصصی و عمومی خود را ارائه داده است.

اکبری در خصوص افتخارات این جمعیت در سال جاری گفت: جمعیت هلال‌احمر گلستان تنها جمعیتی بود در سطح کشور که توانست در پنج مدل آموزشی خود الگو شود و مورد تشویق قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان اذعان داشت: امسال جوان نمونه، داوطلب نمونه و امدادگر نمونه جمعیت هلال‌احمر کشور از گلستان انتخاب شدند و همچنین ما امسال رتبه اول طرح مسافرین نوروزی، رتبه اول امداد و نجات و همای رحمت را در سطح کشور به دست آوردیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول