اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پایگاه گیاه پزشکی شهرداری ورامین

ورامینی‌ها با آفات و بیماری‌های گیاهی آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه گیاه پزشکی، مشاوره و آموزش گل و گیاه شهرداری ورامین از برگزاری کلاس‌ آموزشی جدید این پایگاه خبر داد و گفت: در دور ششم این کلاس‌ها، علاقمندان با آفات و بیماری‌های گیاهی آشنا می‌شوند.

ورامینی‌ها با آفات و بیماری‌های گیاهی آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری ورامین، فاطمه ذاکری ‌امین استقبال شهروندان از برگزاری دوره‌های آموزشی گذشته  این پایگاه  را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ادامه برگزاری کلاس‌های دوره ششم، کلاس  آشنایی با آفات و بیماری‌های گیاهی آغاز و تاکنون مورد استقبال بانوان شهروند قرار گرفته است.

مسئول پایگاه گیاه پزشکی، مشاوره و آموزش گل و گیاه شهرداری ورامین برگزاری این کلاس‌ها را رایگان و ویژه بانوان عنوان کرد و افزود: در دوره ششم، کلاس کاشت گیاهان در تراریوم در ماه دی برگزار و کلاس آشنایی با آفات و بیماری‌های گیاهی در ماه بهمن آغاز و کلاس نگهداری و پرورش کاکتوس‌ها در ماه اسفند برگزار خواهد شد.

این کارشناس گیاه پزشکی در ادامه گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند در روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت حضوری به این پایگاه واقع در ورامین‌ـ جنب پل و پارک 15 خرداد مراجعه و یا با شماره تلفن 36256919 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول