اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل و بازسازی تا بیستم اسفند

تمام ظرفیت ترمینال فرودگاه کیش بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن بازسازی ترمینال ورودی و خروجی پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی کیش، از بیستم اسفند ماه این ترمینال با تمام ظرفیت خود آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

تمام ظرفیت ترمینال فرودگاه کیش بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدباقر قاسم‌زاده مدیر کل فروگاه بین‌المللی کیش گفت: این بازسازی با هدف ساماندهی فضاهای بلااستفاده و وضعیت نامطلوب غرفه‌های داخل سالن اصلی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تخریب 700 متر از فضای قدیمی که قرار است به سالن‌های ترمینال اضافه شود، افزود: یک هزار و 400 متر از سقف ترمینال نیز در حال بازسازی است و تلاش داریم تا این بازسازی تا 20 اسفند ماه به پایان برسد.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی کیش اختصاص یک هزار متر مربع زمین به محل توقف مینی‌بوس و تاکسی، در خارج از محوطه ترمینال، را بخش دیگری از بازسازی این ترمینال ذکر کرد که به منظور ساماندهی و ایجاد مسیری روان و مناسب برای گردشگران برای تردد سهل و آسان از فرودگاه به مقاصدشان اجرا شده است.

وی افزایش تعداد پروازهای ایام نوروز را معمولا تا 100 پرواز دانست که با تمهیدات امسال امکان افزایش 20 درصدی تا سقف 120 پرواز نیز  پیش‌بینی شده است.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی کیش از  برخورد با گرانی اجناس در فرودگاه کیش خبر داد و از مردم خواست در صورت برخورد با فروش کالا با نرخ گران در این فرودگاه، سریعا به مدیر ترمینال فرودگاه اطلاع دهند.

یادآور می‌شود فرودگاه کیش دارای پنج ترمینال ورود و خروج مسافران داخلی و خارجی است که بیشترین حجم مسافران ورودی و خروجی جزیره کیش از طریق این ترمینال‌ها جابجا می‌شوند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول