اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوش:

عقب‌ماندگی شوش ناشی از بهره نگرفتن از نیروهای کاردان است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوش گفت: عقب‌‌ماندگی شهرستان شوش به دلیل عدم بهره‌گیری از نیروهای کاردان و خبره در عرصه اجرایی است.

عقب‌ماندگی شوش ناشی از بهره نگرفتن از نیروهای کاردان است

سیدراضی‌ نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: شهرستان شوش عقب‌ماندگی‌های بسیار زیادی دارد و این عقب‌ماندگی‌ها با توجه به دارا بودن استعداد‌های بسیار زیاد این منطقه، نوعی محرومیت ویژه به وجود آورده است.

وی افزود: شهرستان شوش با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری و ... از جمله شهرهای تمدن‌ساز در کشور به شمار می‌آید، این در حالی است که نگاهی گذرا به این شهر نشان می‌دهد در شرایط کنونی در محرومیت کامل به سر می‌برد.

نوری خاطرنشان کرد: مردم شوش خواهان تحول در سایه نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در این راستا تلاش کرد تا مردم به خواسته خود برسند.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان افزود: سال‌هاست که مردم شهرستان شوش با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و باید تلاش کرد تا این محرومیت‌ها در سایه انتخابی شایسته برطرف شود و این هدف، خواسته‌ای دور از دسترس نیست.

وی تأکید کرد: در صورتی که مجلس آتی مجلسی ولایت‌مدار، حامی مستضعفان، استکبارستیز و اصولگرا باشد، می‌تواند حامی خط رهبری و بیداری اسلامی موجود در منطقه باشد.

سیدراضی ‌نوری کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری ایران اسلامی، جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شهرستان شوش است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول