اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ دفتر امام جمعه ورامین به اظهارات نقوی:

با ارتقاء بخش‌ها موافقیم، با تضعیف شهر شهیدان 15 خرداد مخالفیم

خبرگزاری فارس: دفتر امام جمعه ورامین در پاسخ به اظهارات نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس گفت: با ارتقای بخش‌ها موافقیم اما با تضعیف شهر شهیدان 15 خرداد مخالفیم.

با ارتقاء بخش‌ها موافقیم، با تضعیف شهر شهیدان 15 خرداد مخالفیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دفتر امام جمعه ورامین طی نمابری توضیحاتی در مورد مطالب بیان شده توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که در ذیل می‌آید.

دفتر امام جمعه ورامین در توضیح مطالب نماینده ورامین و پیشوا توجه به نکاتی را حائز اهمیت دانست:

اول:

وظیفه نماینده قانون‌گذاری است و جایگاه او با دستگاه اجرایی متفاوت است، اینکه نماینده مجلس به جای پرداختن به وظیفه اصلی خود در پی مسایلی باشد که وظیفه دولت است و باید کارشناسانه توسط دولت مورد بررسی قرار گیرد شایسته نبوده و بی‌معنی است.

دوم:

در جلسه  مذکور حاضران به تضعیف شهرستان معترض بودند نه به شهرستان شدن قرچک!!!

حتی برخی از حضار اظهار می‌داشتند ما قرچک را جهت ارتقاء ساختار سیاسی مناسب‌تر از پیشوا می‌دانیم ولی بیان دارید چه فکری برای ورامین کردید؟ ولی چه کنیم که ورامین با آن قدمت فرهنگی و سیاسی در عین ارتقاء بخش‌ها دچار ضعف نشود؟

اینکه بزرگان شهرستان را متهم به اعتراض نسبت به شهرستان شدن قرچک کرده و امانت‌داری در انتقال مطلب صورت نگرفته بسیار مایه تعجب و تاسف است.

سوم:

مردم ورامین، پیشوا، قرچک، جوادآباد و خیرآباد قرن‌ها است که با ولایت‌مداری، صمیمیت و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و پیوندهای عاطفی آنها بسیار محکم است که اگر از نظر سیاسی و جغرافیایی هم به ظاهر جدا شوند دل‌های مردم با هم مرتبط خواهد بود ولی از نخبگان سیاسی انتظار می‌رود بذر کینه را در دل‌ها نپاشند برای آنکه خود را محبوب کنند دیگران را تخریب کنند.

باز هم اعلام می‌شود کسی با ارتقاء بخش‌ها مخالف نیست ولی با تضعیف ‌شهر شهیدان 15 خرداد با هر انگیزه و هدفی که باشد به شدت مخالف هستند.

 

گفتنی است که نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در جمع گروهی از مردم قرچک اظهار داشته است: در … جلسه‌ای تشکیل شد و آقایان … بودند، آقایان به شهرستان شدن قرچک اعتراض داشتند که چرا قرچک شهرستان شود، چرا ورامین را تکه پاره می‌کنید ولی من از شهرستان شدن قرچک دفاع کردم.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول