اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه ورامین‌ و پیشوا خبر داد

تایید صلاحیت 21 نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین‌ و پیشوا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین از تایید صلاحیت 21 نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا خبر داد.

تایید صلاحیت 21 نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین‌ و پیشوا

محسن منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با نامزدهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس گفت: از میان داوطلبان نامزدی انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا صلاحیت آنها احراز شده است.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در آستانه انتخابات علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با به کار بستن همه توان و ظرفیت خود و ایجاد عملیات روانی گسترده و بسیار سنگین علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ناامید کردن و دلسردی مردم نسبت به نظام اسلامی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: تهدید ایران اسلامی، تحریم نفت و ... از جمله توطئه‌هایی است که دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات برای فشار به ایران برنامه‌ریزی کردند که همواره با انجام طرح‌های مختلف به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس هستند.

منصوری تاکید کرد: به فضل خدا ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور و با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و در ادامه نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری سیلی محکمی بر گوش دشمنان نظام می‌زنند. 

منصوری با اشاره به افرادی که صلاحیت آنها تایید شده‌ است، گفت: این افراد به ترتیب حروف الفبا شامل مصطفی آهنگری، علی‌اصغر اعوانی، اسدالله امانی سقزچی، لیلا بختیاری، حسین بختیاری دربالا، محمدابراهیم تاجیک، زهرا تاجیک خاوه، ولی‌الله حیدری، رضا رجبی نارکی، یاسر رنجبر زواره، ویدا شیرازی، مهدی صادقی پورمروی، محمد عبدالوند، حجت‌الله قاجار، محسن قویدل کورکا، علی کچویی، سید جواد موسوی، سید حسین نقوی حسینی، حسین نوش‌آبادی، مهدی هژبری و قربان یوسفی درگاه هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا از آمادگی این حوزه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ این منطقه خبر داد و گفت: 320 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این دوره از انتخابات آراء مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا را اخذ می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از روز چهارم اسفند ماه تا ساعت 8 صبح یازدهم اسفند ماه در چارچوب قانون تبلیغات خود را انجام دهند و در نهایت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان ضمن دعوت عمومی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و به لطف خدا مردم غیور ایران اسلامی همچون گذشته با حضور پرشور در صحنه و انتخاب نمایندگان اصلح بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول