اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 175

تعیین شعبه‌های اخذ رای و نامزدهای نهایی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: شعبه‌های رای‌گیری و لیست نهایی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل معرفی شدند.

تعیین شعبه‌های اخذ رای و نامزدهای نهایی در آمل

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه 330 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده است، اظهار داشت: 184 شعبه در شهر و بخش مرکزی آمل، 93 شعبه در بخش دابودشت، 28 شعبه در بخش امامزاده عبدالله(ع) و 25 شعبه در بخش لاریجان در 12 اسفند آرای مردم این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند.

وی یادآور شد: عزت‌الله یوسفیان، حاجی‌پور، تورنگ و میرزایی برای رقابت در نهمین دوره انتخابات مجلس در آمل نیز نهایی شده‌اند.

اکبرزاده با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 نفر در راستای برگزاری انتخابات در آمل مشارکت می‌کنند، تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند.

وی با اعلام اینکه امروز دشمن همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از حضور گسترده مردم جلوگیری کند، افزود: حضور با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان کسانی است که در راستای انحراف و براندازی نظام تلاش می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آمل با اشاره به اینکه امروز پیشرفت هسته‌ای کشور چشم دشمنان را کور کرده است، گفت: همه صاحب‌نظران باید در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این انتخابات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، بیان داشت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم در آمل مهیا است.

اکبرزاده اذعان کرد: ستاد انتخابات به جد با کسانی که سعی در بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم در این ایام داشته باشند برخورد خواهد کرد.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول