اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کردستان:

کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند/ با بیان توانمندی‌ها خود را به مردم معرفی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان تخریب‌ را به دور از شأن کاندیداهای نمایندگی مجلس عنوان کرد و گفت: کاندیداها باید با بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها خود را به دیگران معرفی کنند.

کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند/ با بیان توانمندی‌ها خود را به مردم معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مرتضی خسروپناه عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از همان ابتدای ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس تاکنون تعامل خوب و سازنده‌ای در بین هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت وجود داشته است.

وی تصریح کرد: عامل نظارتی هیئت نظارت بر انتخابات در زمان ثبت‌نام در کنار هیئت‌های اجرایی حضور موثری داشته‌اند.

به گفته رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان این موضوع موجب شد کمترین مشکلی در زمینه تفکیک مدارک ثبت‌نامی کاندیداها وجود نداشته باشد و بررسی صلاحیت‌ها در زمان کمتری انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان به مدت دو هفته و کاندیداهای مجلس هم یک هفته و تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

خسروپناه تصریح کرد: کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به دلیل تعداد کم می‌توانند از طریق صدا و سیما به تبلیغات بپردازند اما تعدد و فراوانی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مانع از برخورداری از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با مصاحبه و مناظره با کاندیداها آنان را به چالش کشانده و وادار به احراز توانایی‌های خود کنند گفت: این مهم برای خدمت رسانه به مجلس کارآمد بسیار مهم و موثر است.

خسروپناه در ادامه سخنانش با بیان اینکه لیست نهایی کاندیداهای انتخاباتی دوم اسفند ماه جاری به استان اعلام شده است گفت: از تعداد 97 نفر ثبت‌نامی در پنج حوزه انتخابیه 58 نفر توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان گفت: از تعداد ثبت‌نام شدگان در استان یک نفر خروجی به استان کرمانشاه داشتیم، یک نفر از تهران و شمیرانات به این استان اضافه شده و 32 نفر نیز واجد شرایط شناخته نشدند.

وی در ادامه به تعداد شعبات اخذ رأی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تاکنون تعداد صندوق‌ها مشخص نشده اما در این شعبات دو صندوق تفکیکی برای اخذ آرای نمایندگی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول