اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی کارگاه آموزشی صورت گرفت

آموزش به مجریان انتخابات نهم در دره‌شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار دره‌شهر گفت: 10 کارگاه آموزشی برای عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان دره‌شهر برپا شده است.

آموزش به مجریان انتخابات نهم در دره‌شهر

پرویز کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در این کارگاه‌ها 950 نفر از عوامل اجرایی، اعضای هیئت‌های نظارت، بازرسی و نیروهای انتظامی و امنیتی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: اکنون 60 شعبه اخذ رأی در شهرستان دره‌شهر از توابع استان ایلام برای برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های آراء در شهرستان دره‌شهر از توابع استان ایلام اندیشیده شده است.

کوثری خاطر نشان کرد: امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های آراء از مهمترین ارکان هر انتخاباتی به شمار رفته که این انتخابات نیز همانند دیگر انتخابات دیگر کشور ایران اسلامی باید از این شاخصه‌ها برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: برای احقاق این مهم نیازمند تعامل و همکاری بیشتر نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حفظ و رعایت قانون انتخابات هستیم.

فرماندار دره‌شهر گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از هرگونه شائبه، تخریب و اتهام زدن به دیگر نامزدهای این انتخابات دوری کرده و اخلاق انتخاباتی را مراعات کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول