اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 شهرستان اردبیل

15 تن مواد غذایی فاسد کشف و امحا شد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: پیش از اجرای طرح بهادیر در شش شهرستان استان اردبیل 15 تن مواد غذایی فاسد کشف و منهدم شد.

15 تن مواد غذایی فاسد کشف و امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد دانه‌زن صبح امروز در جلسه بررسی اجرای طرح بهادیر در شهرستان نیر اظهار داشت: طرح بهادیر در قالب بازدید همه اماکن در یک روز از ابتدای سال جاری در استان اردبیل آغاز شده و تمام شهرستان‌های آن یک به یک بازدید بهداشتی و عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح بهادیر فرصت بسیار مناسبی برای ارائه غذای پاک، سالم و عرضه مواد غذایی مناسب به همشهریان است، افزود: بهادیر یک طرح همگانی در اردبیل است و تا پایان سال این طرح در اردبیل اجرایی و طی آن همه مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی بازدید خواهند شد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: استان اردبیل رتبه نخست در اجرای طرح بهادیر در کشور را بدست آورده است.

دانه‌زن در ادامه نتایج مطلوب اجرای این طرح در برخی استان‌ها را یادآور شد و گفت: مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای این طرح استقبال کرده و بر اجرای آن در سراسر کشور تاکید دارند.

این مسئول بیان داشت: در اجرای طرح بهادیر در طی یک روز اماکن عمومی، واحدهای عرضه مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفته و در کنار کشف مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، آموزش چهره به چهره نیز بین بازرسان و عرضه‌کنندگان محصولات غذایی صورت می‌گیرد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با موفق ارزیابی کردن اجرای طرح بهادیر در استان اردبیل، اضافه کرد‌: شهرستان نیر هفتمین شهرستان در استان است که این طرح در آن اجرایی می‌شود.

دانه‌زن ابراز داشت: پس از شهرستان نیر اجرای این طرح در شهرستان‌های خلخال، گرمی و اردبیل پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی فرماندار نیر هم در این نشست خواستار آموزش کافی به توزیع‌کنندگان مواد غذایی و نظارت منظم و جدی بر فعالیت آنها شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول