اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

یک‌هزار و 159 شعبه اخذ رأی در اردبیل فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برای حضور با صلابت مردم در یوم 12 اسفند تدارک یک‌هزار و 159 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم شده است.

یک‌هزار و 159 شعبه اخذ رأی در اردبیل فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه رؤسا و دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه‌‌های پنج‌گانه اردبیل اظهار داشت‌: از این تعداد شعب اخذ رأی 694 شعبه ثابت و 465 شعبه نیز سیار است که سعی می‌کنیم در روز انتخابات آرای مردم را در مناطق شهری، روستایی و حتی عشایری با فعال کردن شعبات سیار جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداها از بامداد امروز تصریح کرد: کاندیداها از امروز تا پایان وقت دهم اسفندماه فرصت دارند با هدف شناساندن خود به همراه توانمندی‌ها و قابلیت‌هایشان تبلیغات علنی داشته باشند اما در این ارتباط نباید برخی بی‌قانونی‌ها دامن زده شود.

دستباز خاطرنشان کرد: براساس قانون هر کاندیدا در حوزه انتخابیه خود می‌تواند ستادهایی را راه‌اندازی کرده و تبلیغات متنوعی را انجام دهد اما از کاندیداها خواسته‌ایم در ساعات استراحت مردم و به جهت رعایت حال مردم مؤمن استان کاندیداها از تبلیغات نابهنگام، نابجا و همراه با هیاهو خودداری کنند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ما از نامزدها و کاندیداها خواسته‌ایم ادب و اخلاق انتخاباتی را در همه احوال رعایت کنند و از تخریب رقبای خود بپرهیزند چرا که عملکرد آنها در ایام تبلیغات مورد رصد هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است.

وی ادامه داد: نامزدها در صورت راهیابی به مجلس اگر مرتکب خطا و انحرافی در تبلیغات شوند، ممکن است اعتبارنامه آنها در مجلس به تصویب نرسد و به همین دلیل هشدار دادیم تا کاندیداها با رعایت تمام موازین دینی و اسلامی شئونات اخلاقی و اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش فارس، جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل قانونمداری، صداقت، امانتداری، ولایتمداری، مردم‌مداری، شجاعت و حفظ منافع ملی را از برجستگی‌های یک نماینده اصلح توصیف کرد و افزود: مردم به کسانی که کارنامه درخشانی در 33 سال گذشته نداشتند، بی‌اعتنا بوده و به یقین پشت می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تأیید صلاحیت 66 کاندیدا در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل خبر داد و گفت: این کاندیداها بعد از گذشتن از فیلتر و مراحل مختلف تأیید صلاحیت‌ها آماده رقابت نفس‌گیر برای حضور در کرسی‌های مجلس هستند و از این بین چهار نفر زن و 62 نفر نیز مردم می‌باشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول