اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مردم

پیکر آیت‌الله جعفری در زرند تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر عالم بزرگوار و روحانی برجسته استان کرمان، مرحوم آیت‌الله سیداحمد جعفری نخستین امام جمعه زرند پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندون مردم، روحانیون، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی ‌تشییع شد.

پیکر آیت‌الله جعفری در زرند تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند،‌ پیش از ظهر امروز آیین تشییع پیکر عالم بزرگوار و روحانی برجسته استان کرمان، مرحوم آیت‌الله سید احمد جعفری نخستین امام جمعه زرند در میان حزن و اندوه مردم، روحانیان، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی ‌برگزار شد.  

پیکر پاک این روحانی دانشمند و فرزانه‌ در میان خیل انبوه جمعیت عزادار و سوگوار از سقاخانه  حضرت ابوالفضل (ع) زرند به سوی مصلای این شهر‌ با حضور طلاب، روحانیان و علما از جمله آیت‌الله سید‌ یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اسماعیل نجار استاندار‌ کرمان و جمعی از مدیران کل استان کرمان با حضور جمعی از ائمه جمعه و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان کرمان و شهرستان‌های تابعه‌ تشییع شد.

نماز میت بر پیکر این فقیه عالی‌قدر به امامت آیت‌الله‌ سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در مصلای شهر زرند اقامه و در جوار  قبور مطهر شهدا به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نیز در این آیین با تجلیل از مردم قدر‌شناس زرند در تشییع پیکر آیت‌آلله سید احمد جعفری اظهار داشت: امروز شما مردم مسلمان پیکر خادم زهرا (س) را‌ تشییع کردید.

وی افزود: ما از این روحانی بزرگ چیزی به غیر از خدمت به اسلام، مردم و طلاب ندیدیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آیت‌الله سید‌ احمد جعفری‌ همواره بر احیا و بزرگداشت ایام فاطمیه تأکید داشت، تصریح کرد‌: امروز حوزه‌های عملیه در غم عظیمی فرو رفته، زیرا فرد بزرگی را از دست داده است.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید احمد جعفری که به دلیل بیماری ریوی از حدود 10 روز پیش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شده بود، چهارشنبه سوم اسفند ماه جاری در این بیمارستان، دعوت حق را لبیک گفت. 

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول