اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 18 بهمن‌ماه جاری

اهواز میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک خوززستان گفت: اهواز میزبان چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک برای حضور در مسابقات آسیایی است.

اهواز میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان است

شاهرخ نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: چهارمین دوره از اردوهای آماده‌سازی ژیمناست‌های جوان کشور برای حضور در مسابقات ژیمناستیک آسیایی جوانان که اسفند سال‌جاری در شش رشته در تایلند برگزار می‌شود در سالن هیئت ژیمناستیک استان خوزستان در حال برگزاری است.

به گفته وی، این اردو از 12 بهمن آغاز شده و تا هجدهم ادامه می‌یابد.

این مقام مسئول در خصوص این میزبانی تاکید کرد: به دلیل تشابه شرایط آب و هوایی اهواز و تایلند و هم‌چنین شرایط خوب سالن هیئت استان و امکانات ورزشی دیگر و همچنین انسجام هیئت استان، فدراسیون ژیمناستیک محل این اردو را اهواز تعیین کرد.

نور تصریح کرد: این دوره از اردو‌ها بین 15 نفر از بهترین ژیمناست‌های جوان کشور زیر نظر بیژن جوانبخش و علیرضا خیاطی مربیان باسابقه کشور در حال برگزاری است که در پایان، پنج نفر از این افراد به عنوان تیم ملی ایران، راهی مسابقات آسیایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسی از خوزستان در این اردو حضور ندارد.

رئیس هیئت ژیمناستیک خوزستان در مورد دلیل انفعال استان در این رده افزود: به دلیل آتش گرفتن سالن قبلی، هیئت استان چهار سال بدون سالن بود و این استان با وجود سابقه طولانی در این رشته، تنها یک سالن در حد استاندارد برای تمرین دارد.

نور ادامه داد: تنها سالن استاندارد موجود در خوزستان، سالن هیئت ژیمناستیک است که چهار سال پیش ساخته و برای خرید وسایل آن بیش از 300 میلیون تومان هزینه شد، آموزش و پرورش استان هم سالن کلوپ واحدی را به ژیمناستیک اختصاص داده ولی این سالن هنوز به وضعیت مطلوبی نرسیده است.

وی هم‌چنین افزود: مسلماً دو سالن تمرین برای استانی مانند خوزستان بسیار کم است با این وجود با همین بضاعت کم، ما در استان در حال سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه هستیم تا در آینده بتوانیم موفقیت‌هایی را در این رشته کسب کنیم.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول