اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ـ1:

حق نداریم خون به دل ولایت کنیم / ولایی بودن مهم‌ترین تراز مجلس کارآمد است

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما اجازه نداریم با برخی اقدامات و حرکت‌های خود خون به دل ولایت کنیم و یا با تحمیل رای و اعتقاد خود عملی را مرتکب شویم که بار دیگر ولی فقیه زمان سخن از نوشیدن جام زهر به میان آورد.

حق نداریم خون به دل ولایت کنیم / ولایی بودن مهم‌ترین تراز مجلس کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌‌صادقی صبح امروز در یادواره شهدای بدر و خیبر با محوریت شهید مهدی باکری در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار داشت: بهترین تکریم شهدا و ادای وظیفه در برابر آنان و خانواده‌هایشان بی‌تفاوت نبودن به مسایلی است که در کشور می‌گذرد.

وی با اعلام اینکه برپایی چنین یادواره‌هایی نمی‌تواند به معنای حقیقی تکریم شهدا را سبب شود خاطرنشان کرد: هر چند زنده نگه داشتن یاد شهدا خود جهادی برتر است اما کافی نیست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بزرگترین تکریم شهدا را جهت‌گیری رفتاری، اقدام و تلاش در مسیر شهدا و آرمان آنها یاد کرد و افزود: همانگونه که امام حسین(ع) در کربلا اعلام کردند ما جان خود را تقدیم می‌کنیم تا دین خدا سر ندهد و به تبعیت از سرور شهیدان شهدای ما نیز سر دادند تا انقلاب اسلامی به رهبری امام و متولد شده از درون اسلام ناب پا بر جا و زنده بماند.

حاج‌صادقی گفت: ما در تمام صحنه‌ها وظیفه داریم جهت‌گیری خود را به این سمت سوق دهیم چرا که پیام شهدا و توصیه آنها به ما حرکت و اقدام در جهت استحکام انقلاب و تداوم این جریان تا ظهور حضرت مهدی (عج) است.

* تولی و تبری پیام شهدا به ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود پیام شهدا را تولی و تبری جستن از ظالمان و مستبدان روزگار اعلام کرد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم اهل تولی و دوستدار ولایت باشیم و در تمام صحنه‌های زندگی خود تابع ولایت بودن را افتخار خود بدانیم.

حاج‌صادقی در ادامه اضافه کرد: کاندیدا و نماینده مجلسی حق ندارد اعلام کند که ما تابع حدود شرعی و احکام اسلام هستیم اما به ولایت انسان‌های صالح و نیک گردن نمی‌نهیم چرا که نظام ولایی و انسان‌های ولایت‌مدار نه تنها به دنبال خواسته و اراده خود نیستند بلکه اراده رهبر و ولی خود را دنبال می‌کنند.

وی گفت: اولین خواسته شهدا از مدیران، مسئولان، فرماندهان، نمایندگان و ... آن است که هرگز تبعیت از ولی امر خود را که در عصر غیبت یگانه هدایتگر انسان‌ها است به حاشیه نرانند و خود را با ولایت هماهنگ کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: آنهایی که دنبال تحمیل خود به ولایت هستند و در اوضاع متفاوت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به گونه‌ای رفتار می‌کنند تا رهبری ناچار شود تصمیمی بگیرد، بدانند خون به دل ولایت می‌کنند و این شایسته نیست.

نماینده‌ای که رای خود را به ولایت تحمیل کند شأنیت مجلس را ندارد

حاج‌صادقی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز ایام انتخابات را یادآور شد و تصریح کرد: نماینده مجلسی که رای خود را به ولایت تحمیل کند و یا بخواهد جامعه اسلامی را در تنگنا قرار دهد در شان نمایندگی مجلس اسلامی نیست.

وی بیان داشت: اگر حضرت علی (ع) بعد از سپری شدن حوادث مختلف در جنگ بدر، احد و خیبر بر اثر نفاق امت آرزوی مرگ می‌کند نه از روی ناتوانی در مسئولیت بلکه عملکرد انسان‌های دو‌رویی است که نماز را پشت سر امیر می‌خواندند اما شام و نهار خود را در پیش معاویه می‌خوردند.

زاویه‌گرفتگان با ولایت سقوط می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هشدار به تمام مسئولان و خادمان نظام اسلامی بیان داشت: هر کس با ولایت زاویه بگیرد در هر لباس و منصبی اعم از روحانی، سردار، مدیر، نماینده و حتی رؤسای هر سه قوه به یقین به ورطه سقوط می‌افتد و نتیجه آن جز بی‌آبرویی نیست.

حاج‌صادقی گفت: ما باید دنبال نمایندگانی باشیم تا تراز مجلس کار‌آمد و ولایی را زمینه‌ساز شده و اسباب شکل‌گیری آن را فراهم آورد.

وی بیان داشت: ما باید نمایندگانی را راهی مجلس کنیم که قدرت گیرندگی و عمل به منویات مقام معظم رهبری را با شجاعت و درایت داشته باشند تا مجلس ما کارآمد‌ترین قوه در نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول