اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 97

استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیداها ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرگان گفت: استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیداها ممنوع است.

استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیداها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هانی محمدی در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تاکنون تخلف و گزارش خاصی به دبیرخانه واصل نشده است.

وی تصریح کرد: طبق ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور به‎عنوان متولی اجرای انتخابات، مسئول صحت حفاظت و صیانت آراء مردم از اجزای کنترلی کاهشی مختلفی بهره‎مند است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرگان افزود: از جمله ابزارهای کنترلی ایجاد سیستم بازرسی است که در این راستا برای روز اخذ رأی در 12 اسفند در هر شعبه یک نفر به‎عنوان بازرس از سوی هیئت بازرسی شهرستان گرگان و آق‎قلا تعیین شده است.

محمدی به فلسفه وجودی هیئت بازرسی پرداخت و یادآور شد: وظیفه هیئت بازرسی پاسداری از بالاترین و باارزش‎ترین سرمایه ملی است و تمام تلاش هیئت‎های بازرسی در راستای بازرسی‎های دقیق و هدفمند که منجر به رشد و تعالی جامعه اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است را بیش از پیش فراهم می‎کند.

وی به انتظارات هیئت‎های بازرسی از دستگاه‎های اجرایی اشاره کرد و متذکر شد: بر اساس تبصره 2 ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است علیه نامزدهای انتخاباتی حتی به صورت درج آگهی در نشریات و مطبوعات متعلق به سازمان‎ها، نهادها، شهرداری‎ها، شرکت‎ها و سازمان‎های وابسته به آن نهاد و موسساتی که به هر مقدار از بودجه عمومی استفاده می‎کنند استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیدا ممنوع خواهد بود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرگان با بیان اینکه بازرسان چشم رهبری هستند، گفت: توقعی که معظم‎له دارند برگزاری انتخابات سالم است و همه مدیران باید خودشان همانند یک بازرس باشند و در راستای منویات رهبری گام بردارند.

محمدی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله در روز 12 اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در سایه قانون و قانون‎مداری باشیم و یک انتخابات دندان‎شکن را بار دیگر در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول