اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مدیران در عرصه حمایت از کاندیدایی وارد نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: مدیران و اعضای شورای اداری هرگز در عرصه حمایت از نامزد خاص وارد نشوند.

مدیران در عرصه حمایت از کاندیدایی وارد نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: برگزارى انتخابات قانونمند و رعایت اخلاق وظیفه همگانى است.

وی افزود: مدیران مواظبت کامل بر اعمال، رفتار و برخوردهای زیرمجموعه خود در ایام تبلیغات را داشته باشند چراکه حمایت مسئولان از نامزد خاص سبب آسیب دیدن خود مسئول و مجموعه مربوطه می‌شود.

رئیس حوزه‌های علمیه خوی افزود: نامزدهای انتخابات، مجریان، ناظران و طرفداران آنها باید بیش از همه قانون‏گرا بوده و از هر امر ناشایستى که اخلاق انتخاباتی را خدشه‏دار مى‏کند، خوددارى کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان نسبت به حساسیت انتخابات مجلس از نظر شرایط سیاسی ویژه حاکم منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ایجاد اختلال در روند اجرایی انتخابات توجه و دقت ویژه داشته باشند و نهایت تلاش خود را برای بالا بردن هرچه بیشتر سطح حضور مردم بر سر صندوق‌های رأی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: نهایت همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با ناظران و مجریان در روز انتخابات ضروری است.

شکوری تأکید کرد: مسئولان با در اختیار گذاشتن امکانات لازم درخواستی ستاد انتخابات شهرستان موجبات برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس را فراهم کنند.

امام جمعه خوی تأکید کرد: از هیچ یک از نامزدهای انتخابات مجلس حمایت نمی‌کند، مجریان، ناظران، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها نیز باید بیش از همه قانون‏گرا بوده و از هر امر ناشایستى که اخلاق انتخاباتی را خدشه‏دار مى‏کند، خوددارى کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی نامه امیرمؤمنان (ع) به اشعث بن قیس والی خود در آذربایجان پرداخت و اظهار داشت: از دیدگاه نخستین امام شیعیان اموال تحت اختیار مسئول، مال‌الله هستند که در اصطلاح بیت‌المال گفته می‌شود و مسئول به عنوان متولی اموال خزانه‌دار بوده و باید در حراست بیت‌المال تلاش و جدیت لازم را داشته باشد.

شکوری در ادامه برخورد خشن و  تحکم‌آمیز با مردم تحت هر عنوانی را محکوم دانست و بیان کرد: از دیدگاه امیرمؤمنان (ع) هرگونه استبداد و برخورد خشن محکوم است چرا که موارد برخورد تند از نظر قوانین اسلام مشخص شده و باید در این موارد بر اساس قانون عمل کرد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول