اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات والیبال مردان کشور رقم خورد

هفتمین باخت 3 بر 2 نفتی‌ها

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ بر‌تر والیبال مردان کشور، تیم مناطق نفت خیز جنوب در یک دیدار نزدیک بازی را به باریج اسانس کاشان واگذار کرد.

هفتمین باخت 3 بر 2 نفتی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته ۲۵ لیگ بر‌تر والیبال مردان کشور عصر امروز با انجام هفت دیدار به پایان رسید و مناطق نفت خیز جنوب در یک بازی نفس‌گیر 3 بر 2 از تیم باریج اسانس کاشان شکست خورد تا همچنان در قعر جدول بازی‌ها باقی بماند.

بر این اساس، این هفتمین شکست سه بر دو تیم مناطق نفت خیز جنوب از حریفان خود بود. تیم خوزستانی با این باخت و با یک امتیازی که از این بازی به دست آورد همچنان در ته جدول در کنار دیگر تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر قرار دارد.

سرمربی تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تیم ما تماما از بازیکنان بومی تشکیل شده و هدف تیم این نبود که این به هر قیمتی و با هزینه کردن پول‌های گزافی که دیگر تیم صرف خرید بازیکن می‌کنند در لیگ بر‌تر باقی بمانیم.

اخلاص اخلاصی در ادامه گفت: هدف با ایجاد فرصت برای بازیکنانی بود که استعداد و پتانسیل بالایی دارند تا در لیگ بر‌تر بازی کنند و تجربه خود را بالا ببرند و سرمایه سال‌های آینده تیم و استان خوزستان در سال‌های آینده باشند؛ همچنین انگیزه و الگویی برای نوجوانان و جوانان باشند.

وی در مورد این بازی گفت: این هفتمین بازی بود که با حساب 3 بر 2 شکست می‌خوریم؛ اگر ما این هفت بازی را به سود خود پایان می‌دادیم، در عوض جایگاه فعلی در رده نهم جدول جای می‌گرفتیم و این نشانه بی‌تجربگی تیم است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول